balle og solo Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 er 174 cm, veier 69 kg, bruker str.40, så er helt vanlig slank men ikke tynn. har i følge fettprosent.no 37% fett på kroppen. Sprøyt!! Bare tull!!
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Men man kan ha mye fett selvom man er slank skjønner du;) Vet om flere som har fått målt fettprosenten sin hos lege og fått sjokk fordi de ikke er tykke. Aner ikke om denne siden stemmer, for det høres rart ut!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Den er nok riktig. De aller fleste blir overrasket over hvor stor fettprosent de har. Hilsen treningsveileder.
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Ja, er det jeg har forstått også. Den stemmer hvertfall på søstra mi og venninna mi som har fått målt hos legen i tillegg.
Store My Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Så hvis jeg, på den websiden, får en fettprosent på 24,4% så kan jeg stole på den? Med andre ord er jeg helt perfekt når det gjelder forholdet mellom fett og muskler :-) Hmmm, og så jeg som gjerne vil gå ned noen kilo... Vil det medføre at jeg mister muskler? Det vil jeg jo ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå