Gjest Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Er i dag 11+2 og kjente de samme små dyttene i magen som jeg gjorde til ca samme tid forrige gang:) Herlig følelse!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Oj - så tidlig, det er en spesiell følelse!! Gratulerer!!! Klems
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Ja litt ekstra gøy denne gangen, forrige gang visst jeg jo ikke hva det var før litt lenger ut i 2 trimester, da kjente jeg igjen den samme følelsen. Men denne gangen er det ikke tvil:) Til dere som lurer om dere kjenner liv eller tarmgass så er det etter min mening ingen tvil om man kjenner liv, det er bare en helt spesiell følelse:)
VinterSol+2 Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 så deilig da! :-) gleder meg til jeg kjenner min. litt trygghet i det å kjenne bevegelsene der inne..
*2små*gull* Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Så urettferdig.. Jeg vil også kjenne liv!! Er 11+0 i dag jeg, men har ikke antydning til mage en gang.. kjenner bare at det har begynt å stramme seg litt nederst!! Men kanskje like greit.. Alle trenger ikke å vite det enda!! :-)
_Mita_<3 Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Oy så morro:)) Jeg vil også.. hehe.. Husker ikke langt jeg var på vei i sist svangrskap før jeg kjente noe. Jeg er 12 uker idag og har trodd jeg har kjent noe.. Men var hos JM igår og ho sa at man ikke kan kjenne noe liv MINST 15 uker :S Det samme sa legen min.. Men jeg er sikker på jeg har kjent noe i de to siste dagene.. Hm...
*toppris* Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 åååååååh, leder meg til jeg også kan kjennenoe:) er bare 8+5 idag så er jo lenge til;)
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Jeg vet det er mye diskusjon rundt dette med å kjenne liv tidlig, men jeg tror vi skal slå oss til ro med at alle er induviduelle og vil kjenne liv deretter. Leger og jordmødre sier veldig forskjellig skjønner jeg, noen vil kanskje ikke skremme de som ikke kjenner så tidlig. Ikke vet jeg. Husk at det skjer MYE med babyen de siste 2 ukene av 1 trimester, så jeg tror det er fullt mulig å kjenne liv da:) For min del er det ingen tvil, nå er jeg jo andregangs også Lykke til alle dere andre, det kommer tidsnok til dere også, husker jeg satt 3 trimester og presset imot babyens spark mot ribbeina, det var mindre koselig;) hehe...
millere Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Det tror jeg ikke på (altså, jordmoren sa det sikkert - men jeg tror man kan kjenne liv tidigere). Når man har gått gravide før og vet/kjenner til følelelsen er ikke jeg i veldig tvil. Noen snakker om leamus i magen, men hvorfor har man det aldri når man ikke er gravid da. Selv føler jeg bestemt at jeg har kjent liv, og det er som HI skriver - en helt spesiell følelse:) Min lille er jo 3-4cm lang nå, og har begynt å svømme rundt inni meg - synes ikke det høres så rart ut heller jeg at jeg kan kjenne igjen følelelsen av liv nå og da...Litt boblene følelese, eller fisk i vann:) Nyter det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå