Gå til innhold

Dere som har prøvd denne sex stillingne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva het den? rikshopitalet ettellerannet?....

Eller om dere skjenner noen som har prøvd denne...

-Hvor lang tid tok det før du/dere kjente noe begynte?

-Var det rart med denne stillingen? (Kjentes det litt rart ut?)

-Noe annet som kan komme til nytte av info?

Har selv ingen åpning men en moden god mormunn, Så hvor langt i "prosessen" må man være for at denne skal funke?

Noen som har kunnskap eller kjennskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Push push.......... Håper på et eller annet svar jeg :o)

Skrevet

Nå er jeg altså skikkelig nysgjerrig : hvilken sexstilling er det snakk om? :P

Skrevet

Denne som man liksom skal ligge med beina over hans skuldre (Ikke lett med store mager) Husker ikke hva den heter men vet den er blitt omtalt her inne før for å sette i gang fødsel.

Derfor lurer jeg, det må da være noen som har prøvd den ?..?..

Skrevet

* Rikshospitalets sexoppskrift for å sette igang en fødsel.

Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.

Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.

Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere.

Skrevet

Takk :o) LeonAlexander<3

Skal bli skikkelig morro å prøve Fnis fnis. Så får vi se hvordan det går da.....

Skrevet

hehe. ja lykke til! vi prøvde å få det til forrige gang. men fytti grisen det kan være vanskelig med stor mage! håper dere får det til og at det virker som det skal :) har hørt om ei som prøvde den og fikk rier etter 30 min eller noe sånt. gutten kom visst da noen timer etterpå, så hun anbefalte å prøve den på morgenen når du er ordentlig uthvilt =)

Skrevet

Ikke dumt å ta det da kanskje , eller kanskje jeg bare skal hvile meg litt nå og kaste meg over mannen min når han kommer hjem fra jobben i dag.......... :o) He he. Stakkars mann.

Skrevet

Vi har prøvd denne fødselsoppskriften, men jeg er fremdeles veeeldig gravid! 12 dager på overtid idag...:S

Skrevet

Vi prøvde denne 13 dager før tiden, 12 dager før tiden og på 11 dagen før termin fødte jeg.. Hadde riktignok prøvd en del andre ting også da men.. hehe

Skrevet

de sier at man må være ordentlig moden for at den skal ha noe effekt.. å man må være nært termin før at d skal hjelpe. hvis ikke man man få mas rier istede..

Skrevet

He, he, denne stillingen må jeg huske når det nærmer seg termin. Absolutt verdt et forsøk!

Skrevet

Jeg var godt over termin og hadde 2cm åpning når vi prøvde den, så var relativt moden... Hadde ingen virkning her, men har hørt den har funket på andre:)

Skrevet

Jeg hadde sex to ganger på lørdagen. Brukte "oppskriften" fra rikshospitalet tidlig på dagen og på ettermiddagen stod han bak meg mens jeg stod på alle fire. Riene startet tidlig søndag morgen. Jeg tror dette satte i gang fødselen min. Det var også fullmåne dagen jeg fødte, men om det hadde innvirkning vet jeg ikke:P Fødte forresten to dager før termin. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...