Gå til innhold

hater disse avisoverskriftene om bestialske barnedrap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil da virkelig ikke ha slike overskrifter lysende mot meg midt i morgenkaffen! blir jo driiiit lei meg, og jeg skjønner ikke hvorfor detaljer om barnedrap har offentlig interesse.

blir helt uvell, jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her. orker iallefall ikke å gå inn på dem...

Skrevet

Ble sjokka jeg også da jeg åpnet nettet !!!!

Hvorfor skal man alltid drepe barna når det stormer mot en ????

Artikkelen skrev jo om flere drap - trist at verden er blitt at når man ikke er fornøyd eller sint på noen så skal man drepe dem OG andre uskyldige :o(

Skrevet

Jeg er helt enig. Det er nødvendig at vi er opplyste om tilstander rundt om, men det er så forferdelig å lese om grove detaljer til overskrift. Jeg ønsker rett og slett ikke hvite hvordan et barn har blitt mishandlet til døde. Jeg blir kvalm og rasendes forbannet på mennesker som begår slike grusomme hendelser. Jeg blir så påvirket humørmessig, at jeg ønsker ikke vite detaljer. Det er nok å vite at et barn er drept, resten vil jeg helst bare blokkere ute...menoverskriftene lar jo detaljene skinne gjennom :( man ser jo nesten hendelsen forran seg :(

Skrevet

Jeg vet.. Blir fysisk dårlig av å lese sånt, og se nyhetene for tiden. Boikotter gjerne alt av nyheter i enkelte perioder, det er bare tragedier og faenskap!

Skrevet

Kan ikke forstå hvordan de kan inkludere grove detaljer..det burde jo være noen slags regler mot det hele... det er ikke alt unger burde få med seg, og unger leser sjeldent noe mer i avisen enn overskriften og evnetuelle uthevninger..så slike detaljer om de absolutt må nevne de så burde de stå med små skrift midt inni et laaaangt avsnitt....

Får vondt i meg når jeg hører om slik mishandling.. vet jo at slik skjer,men jeg velger å tro at slikt ikke foregår...det blir for mye for meg rett og slett...kjenner klumpen som en stor stein i magen bare jeg blir invitert til en baby-p gruppe f.eks..

nei nei nei nei.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...