Gå til innhold

Nå hører endelig jeg til her! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positiv test i dag! :) Så glad at jeg ikke klarer å tenke rasjonelt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med spire i magen, og velkommen inn på 1 tri:o) Klemmer fra meg:o)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!

Da tenker jeg du bare kommer til å smile resten av uken :o)

Nyt følelsen :)

Skrevet

Tuuuuuuusen takk!!! :) Og gratulerer selv:)

Skrevet

Takk!!

Ja jeg smiler og smiler og ler ;)

Skrevet

Gratulerer med spire og velkommen inn til oss på 1 trimester =)

Klems

Skrevet

Takk takk;) Og gratulerer selv;)

Skrevet

Har du noen fra før pocahontas? Ser du er like gammel som meg,

77-modell? Jeg har ei lita jente fra før, så dette er andre gang, og synes tiden går såååå tregt til jeg skal på ul om ca 2 uker. Er 6 uker på vei nå, hva med deg? Klem:o)

Skrevet

Hei! :)

Nei har ingen fra før.. så denne er veldig etterlengtet:)

Jepp 77, så jeg er litt treg av meg :)

Jeg er i uke 5 så det er jo svært tidlig, men jeg hadde festeblødning og flere symptomer så jeg skjønte det lenge før..

Jeg bare håper sånn at det går bra denne gangen, mistet i uke 6 i fjor i januar og en exu for snart 3 år siden..kan vel si vi har prøvd aktivt nå en ca 7 mnd, men vi har jo ikke unngått å bli gravide de siste 3 årene. ( ikke brukt prevensjon på ca 3 år)

Jeg skulle få en UL i uke 6-7 i og med at det hadde vært litt problemer før, så jeg tenker jeg skal ringe å avtale i morgen:)

Jaaa tiden går tregt når man har lyst at det skal gå bra, og man har lyst å fortelle! ;)

Klem tilbake!

Skrevet

Ja, jeg også hadde festeblødning og alle murringer som fulgte med..hehe... Uff, leit at du mistet. Ser du har prøvd ganske lenge, så krysser alt for at denne spiren klorer seg fast!!!! Jeg mistet også før forrige sv.skap, i uke 8, fryktelig vondt. Klarer ikke helt å tro på at denne spiren sitter da, for jeg kjenner ingenting lenger...! Gleder meg til ul, men det er jo så leeenge til.... Bestilte meg nettopp en slik fostermonitor på nettet, for å høre hjertelyd. Har aldri prøvd en sånn før, så er kjempespent!! Håper den kommer fort. Masse lykke til på ul, håper du får den fort! Klem:)

Skrevet

Gratulerer og velkommen hit. Er selv bare 5+1 så ikke lenge siden eg kom inn hit eg heller.

Skrevet

Gratulerer og velkommen hit til 1. trimester. Jeg er også fersk her, testet positiv graviditetstest mandag. Jeg er 5+0 i dag.

Jeg har ikke så mange symptomer, bare blitt så innmarri trøtt de siste 2 dagene.

Jeg ser fram mot 1. UL time, om en drøy uke eller noe.

Lykke til!

Klem

Skrevet

Takk og takk! :)

Så mange vi er som er ca like langt:) Får virkelig håpe det går fint for oss alle:)

Lillemy: så spennede at du har kjøpt en sånn! Koster den mye? Hvor bestillte du den?

Kan forstå du gruer deg, jeg er vedlig spent og ønsker bare se et hjerte som slår..:)

Skrevet

Hei igjen:) Jeg bestilte den her:

http://www.starimport.no/index.php?main_page=index&cPath=2&zenid=fa39bf7122cdfb96aba0306ab088b5de

Jeg bestilte den med skjerm til 899,-, men de har også en uten til 499,-. Ja, synes det høres så utrolig spennende ut, tenk å få høre hjertelyden hver kveld før man legger seg....ååååh..:o) Jeg var til legen idag, og han ordnet med henvisning til ul på sykehuset, så jeg er så usikker på om jeg skal avbestille den private jeg har bestilt, og så bare ta den istedet. Men blir så leeenge å vente....off, vet ikke om jeg klarer....! jaja, får se det an. Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...