pocahontas31 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 I morges lyste det GRAVID på CB digital test etter svake streker på to billigstrimler, og en quick response i går. Det er bare så helt utrolig fantastisk! Dette var siste forsøk før jeg skulle starte på pergo, har hatt en sa og en exu og selv om vi ikke har prøvd sånn super aktivt i mer enn 7 mnd, så har jeg ikke brukt pervensjon på nesten 3 år og vi har ikke unngått å bli gravide for å si det sånn...tenk at det skulle skje av seg selv! Nå er det bare å krysse fingrene og roe ned! Lykke lykke til, til alle dere andre som prøver! Drysser det jeg har av god energi og baby støv på dere:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer såå mye!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen:)
pocahontas31 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 Tusen takk! Ja jeg må bare håpe og stresse helt ned:) Så har jeg hvertfall gjort det jeg kan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå