Gå til innhold

PergoBivirkninger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bli enormt trist og sliten av Pergo... Hatt min første runde nå og jeg har bare lyst til å gråte. Tanken på å jobbe sliter meg helt ut... Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffda:( pergo kan nok tulle litt med kroppen din ja..... min første kur hadde jeg masse bivirkninger.såre nipler fra dagen etter el til ikm,hodepine og voldsomme humørsvingninger så er nok ikke umulig at det er pergo sin feil for å si det sånn...men hvis det er noen trøst så har jeg hatt tre kurer i ettertid av dette og ikke hatt en eneste bivirkning:) bare først gang så muligheten for at det går seg litt til er jo der:) begynner på min fjerde og nest siste kur neste uke:) masse lykke til også håper jeg pergo er snill med deg videre!! klem fra meg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde også de samme bivirkningene som deg, kjempedeppa og utrolig sliten! Jeg gikk på dobbel kur og skulle egentlig hatt en ny kur for litt siden, men droppet den. Ble rett og slett redd for å havne "i kjelleren" igjen. Skal på gyn.pol. i morgen for ny samtale. Er jo spent på om de har andre alt. for meg. Lykke til videre! Satser på at du ikke får disse bivirkningene neste kur;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...