Line ♥ Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hei. I dag skal jeg på ul. er i min 9. uke, å gruer meg så ENORMT!!! Hadde en ma i oktober, så følelsene sitter igjen, med å kanskje måtte få beskjed, om at det ikke er noe foster som lever... Vil egentlig ikke noe spesielt med dette innlegget, men kanskje høre fra noen andre som har hatt denne følelsen (Jeg har nesten INGEN symptomer heller, vet at det ikke skal ha så mye å si, men tankene flyr....) Blir super glad for noen oppmuntrende ord ) :)
h.hippo Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Skal krysse fingrene hardt for deg, og alt er nok i orden, skal du se!
lovelyme Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Lykke til, skal krysse fingrene for deg! Har en positv følelse:)
Line ♥ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2009 Tusen tusen takk Hyggelig at noen svarte med noen oppmuntrende ord! Rart hvor mye det skal hjelpe altså
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Jeg ønsker deg lykke, lykke til =) Dette går nok bra skal du se!!! Stooor klems
Line ♥ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2009 Hei dere! jippi jippi jippi ))) Nå har jeg vært på ul, og jeg er bare sååååååå sååååååå lykkelig! Der var et bankende hjerte, armer, ben, og hode! Fy søren, NÅ skal jeg begynne å tenke positivt, og kose meg med svangerskapet, med nesten INGEN symptomer!!! hehe. mmmmm JIPPI ) takk for meldingene dere skrev til meg. Snilt gjort )
Johan Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer så mye! Nyt et fantastisk svangerskap, med få symptomer. (den derre kvalmen er ikke noe å savne hvertfall;-))
Rotte-mamma Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Så utrolig bra!! Fulgte med på 1. Tri i dag enda jeg ikke er gravid enda for å se hvordan det gikk med deg i dag:-) Kos deg evig mye med svangerskapet, nå kan du bare sitte deg tilbake og nyte tanken på en baby:-)
Malin-mor Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Så gøy da . ... Jeg skal på UL om to timer og er kjempespent.Hadde en liten blødning i dag morges så er kjempespent nå om jeg er uheldig denne gangen også eller om det endelig skal lykkes....
Line ♥ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2009 åååh jeg er så glad! sitter her på jobben, men får liksom ikke gjort noe, sitter konstant å smiler!!!! )) Nå kan jeg bekrefte for dem UTEN symptomer, og dem som har hatt en ma/sa at det faktisk fungerer, en må bare ta tiden til hjelp, la kroppen bli "klar" , Så nå skal jeg virkelig senke skuldrene, og sette meg tilbake, ja! Iallefall ikke savne kvalmen hehe!!!! Til Malin-mor: lykke til i dag! jeg krysser mine fingre å tær for deg, dette skal gå bra:) Du må fortelle når du kommer tilbake! )
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 Det var kjekt å høre:) Gratulere så masse!!
Neetamor-mednyspire Skrevet 28. januar 2009 #12 Skrevet 28. januar 2009 gratulerer=) var selv på ul i dag-herlig å få vite=) nyt graviditeten og ikke savn kvalmen-den er vi nok av andre som tar oss av:P lykke til på veien videre=)
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #13 Skrevet 28. januar 2009 Hei Line>3! I mitt forrige svangerskap hadde jeg svært få symptomer, så jeg forstår deg veldig godt. Jeg var veldig glad da jeg den gangen fikk UL i 7. uke, det skal jeg også ha denne gangen(jeg er i dag 4u+6d på vei). Jeg kunne heller ikke forstå at det var noe liv der, for jeg hadde ingen symptomer. Lykke til videre i graviditeten! Klem:-)
Line ♥ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 28. januar 2009 Godt å høre at det er flere som har hatt svært få symptomer, vi er rett å slett utrolig heldige!!! (bare det fortsetter sånn videre!) Men det er så godt å få bekreftet at det er noe der! Jeg hadde vel egentlig gitt opp håpet, siden jeg kjenner så utrolig lite til disse symptomene! Men nokk en gang, jeg er bare en av de SUPER heldige! Så denne ul, var virkelig et høyde punkt! Lykke til videre i graviditeten du også Så er det ikke lenge til du kan se et bankende hjerte!!! )
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #15 Skrevet 28. januar 2009 Å gratulerer så mye!! Jeg er også fryktelig spent fordi jeg nesten ikke har noen symptomer men som du sier trenger jo ikke det være noe negativt:)
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 28. januar 2009 #16 Skrevet 28. januar 2009 Ååå så fint at jeg ramla innom denne tråden her! Har vært så redd og engstelig nå i flere dager,for jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt og ikke vil jeg fortelle det til noen heller,for det murrer på en måte at tenk om....Skal på ultralyd til mandag,så da krysser jeg fingrene for at det er liv inni der og at alt er bra,for da kan jeg også juble over en graviditet uten symptomer:) Glad det var flere av oss som hadde det sånn. Lykke til alle sammen:) (jeg er 6+3 om noen lurte)
Line ♥ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 28. januar 2009 Godt du ramla innom her da kanskje du ble litt mer "rolig" ) Jeg kjenner meg igjen av alt det du skriver !!! Man går å er så engstelig, for vi hører jo om alle dem som har så tydelige symptomer! Så det blir til at vi kjenner etter hele tiden, og blir så utrolig fortvilt når vi ikke kjenner noe !!!! om det sier deg noe, så er jeg ikke TRØTT engang !!!! Skjønner ikke helt det der altså! men jeg har sett liv, så nå bryr jeg meg ikke lengre )))) er bare happy over at jeg er i goood goood form!!! Jeg har heller ikke fortalt det til noen, *kremt* nesten da, hehe, min venninne har fått vite noe, hun har vært med hele veien,(støtte osv) så syntes hun fortjente å få den gode nyheten hun også ) Men ellers har jeg og samboeren ikke turt å fortelle det til noen, får vente til etter uke 12! om vi klarer! (det er så lettere sagt en gjort! men lærte vel av sist, når vi måtte fortelle alle at det ikke var noe like vell. Gikk på en smell der gitt! ) Du får sende meg en melding når du har vært på ul på mandagen da ))) Gleder meg til å høre! ) krysser fingrene mine !
Huldretussa Skrevet 28. januar 2009 #18 Skrevet 28. januar 2009 Hei! Så heldig du er som har sett liv i magen!! Eg har også lyst til det! Eg har heller ingen symptom, og det er vanskelig å tru at det er noko som skjer i magen.. Er ikkje trøtt (ikkje meir enn vanlig..), ikkje ømme pupper, er ikkje kvalm og kjenner svært lite i magen. Men eg er ganske oppblåst i magen og har masse utflod (las under veke 5 at det er veldig vanlige symptom på denne tida..). Føler meg ikkje gravid i det heile tatt! Har ein ganske fysisk krevande jobb og speler handball, og det går veldig bra. Det var veldig godt å lese at det er fleire som ikkje har symptom! Håper det ikkje betyr at det ikkje er liv i magen...! Skulle jo ønske eg kjente noko til den vesle som har begynt å spire, men får smøre meg med tålmodighet og la tida vise. Skal til lege neste veke, så vil eg vel få svar.. Lykke til!!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 28. januar 2009 #19 Skrevet 28. januar 2009 Hei Line! Så bra du føler deg i fin form!Ingenting er bedre enn det. Ønsker deg i allefall masse lykke til og ja jeg skal skrive om hvordan det gikk på UL til man!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå