Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 At jeg ikke bare kan holde meg unna... Nå er det "baby Grace" det gjelder... Håper hun sammen med "baby P" og andre barn som har lidd samme skjebne en dag kommer tilbake og får sin hevn...... Eller er det reinkarsasjon, og disse to sjelene har gjort noe så forferdselig i tidligere liv at de fortjener dette?? Var de Mengele og Hitler i sitt forrige liv slik at de skjønte at det som nå skjedde var en straff for det de gjorde den gang?? Jeg blir kvalm av tanken på hvor ond mennesker kan være,- og synes at tvangssterilisering av slike mennesker er er et minimum..Tvangssteriliser ALLE som har mishandlet og/eller vannskjøttet sitt eget barn OG blitt straffet/mistet barnet for det..Slike folk bør ikke få en sjanse til på å være forelder..Ingen barn skal trenge å være "prøvekaniner" for at folk som før "har vært på kjøret" skal få bevise at NÅ klarer de å ta vare på et lite barn..... Det er ikke foreldrenes samvittighet og behovv for å bli sett på som "normal" som skal bestemme at barn skal sendes tilbake til mamma og pappa,- man bør tenke på at barnet da mister en sjanse på å få et trygt liv.... Kanskje hadde vi fått flere OG bedre fosterforeldre også, hvis man visste at barna, hvis skjeben hittil i livet har vært å bli neglisjert og/ellermishandlet av egne foreldre, faktisk ikke risikerte å bli sendt tilbake til disse,-etter ikke bare noen måneder, men flere år etterpå...... Man skal ikke ha mange sjanser på å vise seg som gode foreldre, man har fått en og mislykkes, da fortjener man ikke fler!! Og disse i Amerika håper jeg blir steilisert av noen som ikke kan det..En grovslakter kanskje??? Og måtte de aldr få se himmelen et tre eller et gresstrå igjen........
Dronningen! Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Om du reagerer så sterkt på slike saker hvorfor leser du de da?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Derfor jeg er så forbanna...Stort oppslag på Dagbladet nett,- den første artikkelen på sida....Og jeg tenker,- skal ikke, skal ikke, skal ikke..Men et eller annet sier meg at du MÅ lese,- kanskje er ikke ting så ille som det høres ut..Kanskje døde jenta momentant, det var et engangstilfelle,--FOreldrene får den verste straff EVER.... Håper vel at et eller annet kommer frem som gjør at "Historien ender godt"..... hvordan, vet jeg ikke... Men jeg blir ALLTID trukket mot slike artikler,- og jeg blir så forbanna på meg selv.... Skulle vært slik angreknapp på slike historeir..1) trykk; Les videre...2)Sikker på at du vil lese videre.....3) Om du trykker videre leser du på eget ansvar,,,,4)Fortsatt sikker på at du skal lese denne artikkel..og SÅ kunne man kommet inn på slike artikler....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå