Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Kom over denne: http://www.tenneroghelse.no/print.asp?page=34&article=17 I dag skal eldstemann til tannlegen, og kjenner jeg tannlegen rett, så skal det pensles med fluor. Er det nødvendig å pensle tennene til en 7 år gammel gutt som aldri har hatt hull? eller er det av ren rutine at de pensler? Noen som har sett seg inn i dette og kan komme med råd? Eller er det likt som med vaksiner at det er umulig å føre en saklig debatt? Trenger sårt noen svar...
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Hmmm, før var jo tankrem uten fluor og da var det flere hull, det var vistnok en kraftig nedgang da fluor ble introdusert. Nå bør man jo ikke ta fluortabletter hvis man bruker fluortannkrem, i følge myndighetene.
___ Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Det er med flour som med mange andre stoffer. Vi trenger dem i små doser, men i større doser er de giftige. Hva som er nødvendig når det gjelder pensling med flour vet jeg ikke, men jeg har aldri hørt om at noen har blitt syke av det.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Sikkert jeg som er hysterisk. Tror jeg lar denne ballen ligge død.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå