Gå til innhold

hva synes dere om Ari Behn??


Anbefalte innlegg

Skrevet

med en gang jeg ser ansiktet hans i vg eller noe annen avis, så er det nesten som om magen vrenger seg. har akkurat lest vg, der han klager noe sinnsykt på Erlemd Loe, hvorfor må han gjøre ALT for å kaste seg inn i avisene?? virker som om han er sykeli pr-kåt for tida!

 

Kanksje det ikke er min biznizz, men klarer ikke å holde kjeft. har hormoner som koker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trenger ikke hormontåke for å mislike glassmaneter.

Skrevet

Jeg syns han er fryktlig nærtagen..og samtidig svært arogant! Det virker ikke som om han har respekt for andre enn seg selv, noe som er leit. Alle skal ta hensyn til han...og han kan rakke ned på alle andre...

 

osv osv osv...har fått litt nok av hans meninger..og det virker som om han tror at hans meninger er sannheten...noe som kanskje ikke alltid er helt tilfelle..

Skrevet

Er egenlig ikke i mot ham , syns han og Martha er et flott par.

MEN er Lei nå, hvor lenge skal man egentlig gå ut i media og klage på at andre har meninger om seg??? Herlighet, han er da gift med en kongelig og hva annet hadde han regnet med??

Hva om Mette Marit skulle gått ut i media hver gang?? Hjelpes..... Nei, nå er det nok!

Skrevet

Han er en arrogant pr-kåt klyse. Nuff said

Skrevet

har ingen formening, kjenner han ikke

Skrevet

Syns han får mye ufortjent pes, slik som her nå!

Andre kjendiser kan uttale seg om det de måtte ønske, men det kan IKKE Ari Behn. Han er vel ikke verre eller bedre enn andre mennesker.

Skrevet

PR-kåt.....og gikk vel aldri en "skole" slik Mette Marit måtte gå da hun giftet seg inn i kongefamilien.

 

Liker han ikke.....er ikke skikkelig mann!!!

Skrevet

KLYYYYYYYSE!!!!!

 

Blir kvalm bare jeg ser ham...

( sårry Mærtha, men jeg skal IKKE ta ham i fra deg!! )

Skrevet

Hei Ari!

Later du som du er dame nå for å få enda mer oppmerksomhet?

Smart! :-)

Skrevet

Klysete og arrogant, ganske så uspiselig. Bør kanskje tenke seg om før han begynner å slenge ut av seg pompøse ord i sitt forsøk på å slenge dritt om andre.

 

Kan tenke meg at kongefamilien gremmes over å ha en slik hoffnarr inngiftet i familien. Han dummer seg bare mer og mer ut, og nå bør vel grensen snart være nådd?

 

Det verste er at jeg tidligere syntes at fyren var OK, men nå er han til tider temmelig usmakelig.

 

Beklager, men sånn er det visst. Jeg gir blaffen i at jeg ikke kjenner ham personlig. Når han går slik ut i media så tror jeg nok de fleste vil ha et eller annet å mene om ham. Og det er helt sikkert noe han ønsker også...

Skrevet

anonym 10.21:

han kommer sikkert med et svarinnlegg på denne debatten øyeblikk! han liker at folk snakker om han, han elsker det!!! uansett om det er positivt el negativt virker det som.

og nå er det ENDELI noen som snakker om han igjen (på denne tråden) så han nok snart.. hehe...

 

jeg mener han fortjener folk snakker om han, det er jo det han vil??

hvis ikke hadde han ikke snakket dritt om andre folk ut i media selv!

 

er forresten godt å se andre også ikke liker ham, at jeg ikke har hormoner som skygger fornuften helt.-)

HI

Skrevet

Skal han utgi bok snart? Sånn at han trenger all PR han kan få?

Oppmerksomhet er oppmerksomhet, negativ som positiv.

Skrevet

Skjønner han godt!

 

Kan bli nok, også for dem som tilhører kongefamilien....

Skrevet

Bra sagt sug lut:)

 

Jeg synes han er like kjedelig som vegg til vegg teppe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...