Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 med en gang jeg ser ansiktet hans i vg eller noe annen avis, så er det nesten som om magen vrenger seg. har akkurat lest vg, der han klager noe sinnsykt på Erlemd Loe, hvorfor må han gjøre ALT for å kaste seg inn i avisene?? virker som om han er sykeli pr-kåt for tida! Kanksje det ikke er min biznizz, men klarer ikke å holde kjeft. har hormoner som koker!
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Man trenger ikke hormontåke for å mislike glassmaneter.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Jeg syns han er fryktlig nærtagen..og samtidig svært arogant! Det virker ikke som om han har respekt for andre enn seg selv, noe som er leit. Alle skal ta hensyn til han...og han kan rakke ned på alle andre... osv osv osv...har fått litt nok av hans meninger..og det virker som om han tror at hans meninger er sannheten...noe som kanskje ikke alltid er helt tilfelle..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Er egenlig ikke i mot ham , syns han og Martha er et flott par. MEN er Lei nå, hvor lenge skal man egentlig gå ut i media og klage på at andre har meninger om seg??? Herlighet, han er da gift med en kongelig og hva annet hadde han regnet med?? Hva om Mette Marit skulle gått ut i media hver gang?? Hjelpes..... Nei, nå er det nok!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Han er en arrogant pr-kåt klyse. Nuff said
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 har ingen formening, kjenner han ikke
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Syns han får mye ufortjent pes, slik som her nå! Andre kjendiser kan uttale seg om det de måtte ønske, men det kan IKKE Ari Behn. Han er vel ikke verre eller bedre enn andre mennesker.
Willy Wonka Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 PR-kåt.....og gikk vel aldri en "skole" slik Mette Marit måtte gå da hun giftet seg inn i kongefamilien. Liker han ikke.....er ikke skikkelig mann!!!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 KLYYYYYYYSE!!!!! Blir kvalm bare jeg ser ham... ( sårry Mærtha, men jeg skal IKKE ta ham i fra deg!! )
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 Hei Ari! Later du som du er dame nå for å få enda mer oppmerksomhet? Smart! :-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 Klysete og arrogant, ganske så uspiselig. Bør kanskje tenke seg om før han begynner å slenge ut av seg pompøse ord i sitt forsøk på å slenge dritt om andre. Kan tenke meg at kongefamilien gremmes over å ha en slik hoffnarr inngiftet i familien. Han dummer seg bare mer og mer ut, og nå bør vel grensen snart være nådd? Det verste er at jeg tidligere syntes at fyren var OK, men nå er han til tider temmelig usmakelig. Beklager, men sånn er det visst. Jeg gir blaffen i at jeg ikke kjenner ham personlig. Når han går slik ut i media så tror jeg nok de fleste vil ha et eller annet å mene om ham. Og det er helt sikkert noe han ønsker også...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #12 Skrevet 28. januar 2009 anonym 10.21: han kommer sikkert med et svarinnlegg på denne debatten øyeblikk! han liker at folk snakker om han, han elsker det!!! uansett om det er positivt el negativt virker det som. og nå er det ENDELI noen som snakker om han igjen (på denne tråden) så han nok snart.. hehe... jeg mener han fortjener folk snakker om han, det er jo det han vil?? hvis ikke hadde han ikke snakket dritt om andre folk ut i media selv! er forresten godt å se andre også ikke liker ham, at jeg ikke har hormoner som skygger fornuften helt.-) HI
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #13 Skrevet 28. januar 2009 Skal han utgi bok snart? Sånn at han trenger all PR han kan få? Oppmerksomhet er oppmerksomhet, negativ som positiv.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #14 Skrevet 28. januar 2009 Skjønner han godt! Kan bli nok, også for dem som tilhører kongefamilien....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #15 Skrevet 28. januar 2009 Bra sagt sug lut:) Jeg synes han er like kjedelig som vegg til vegg teppe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå