Gå til innhold

>>sex<<


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med sexlivet, hver gang det nestn "går" for meg får jeg kynnere, jeg blir helt annpusten, hvis vi da fortsetter får jeg smerter i ryggen og i området rundt hoftene. Stopper med en gang selvfølgelig, men blir ganske deprimert da jeg skjeldent får orgasme pga dette...

Er i uke 28 nå.. Mannen blir også litt neffor, men han respekterer selvfølgelig at vi må stoppe. eller at jeg avslår sex.. ofte :/

Noen andre med samme problemet ?

 

Hvordan er det med dere og sexlivet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må ærlig si at det ikke er så godt med sex nå nei. Er ikke magen som er i veien, men det er rett og slett ubehagelig.

Får kynnere når jeg får orgasme, men de gir seg ganske lett igjen.

Høres jo nesten ut som rier enn kynnere det du beskriver, menjeg er ikke sikker.

 

Men det viktigste er jo at man har menn som skjønner og tar hensyn til dette da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får oxo kynnere men har mye av d ellers å så d gjør meg ikke så mye. sitter de litt lenge i stopper vi opp litt og starter igjjen når kynnerne slipper taket..

Har et utroligt godt sex liv.. sex i hvertfall annen hver dag. er nå i uke 30. får mye lettere orgasme no som gravid enn ellers. Hender faktisk jeg koser litt ekstra i dusjen.. der får jeg orgasme på null komma niks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex på tre mnd.. pga livmorhalsen og fare for tidlig fødsel. så begynner å bli litt lei her...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er ganske turn off når babyen begynner å sparke. Er liksom ikke alene lenger da. Er også redd for bekkenet. Blir nok ikke så mye nei...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det veldig lite sex for tia... Mannen min synes der skikkelig skummelt å ha sex når en har en liten en i magen.... Men selv er jeg veldig kåt, nesten så kåt som jeg aldri har vært, så er ganske plagsomt.... Blir jo litt lei av å alltid skal kunne ta iniativet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det har blitt mindre og mindre i det siste ja.. Vi prøver å få det til i helgene :) Jeg går i full, krevende jobb enda, så i ukedagene har jeg nok med den (er i uke 32). Er rett og slett for sliten. Syns det er kjempedeilig med kos og alt av forspill, oralsex osv. Men selve samleie er litt "mye styr". Vanskelig å finne en god stilling og magen kommer litt i veien. Tar gjerne imot tips til gravidvennlige stillinger forresten ;) Også blir jeg litt bekymret for babyen av og til.. selv om det står i alle bøker at det ikke er farlig da heldigvis. Hvis vi har sex 2-3 ganger i uka er jeg storfornøyd :) Jeg savner den tida der vi hadde sex mange ganger om dagen og helt spontant. Men den tida kommer vel aldri tilbake med baby i hus .. ?! Hehe :) Samboeren min er tålmodig og snill :) Men han syns det høres lenge ut med 6-ukers regelen etter fødsel.. og det syns jeg også. Men i tiden etter fødselen er sex sikkert det siste jeg tenker på .. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å blø litt sist gang vi hadde samleie, så ble litt redd da selv om jeg vet det er ganske vanlig!

Men det har blitt mindre i det siste ja...Men klart det er jo alltids andre muligheter enn samleie ;-)

Får bruke fantasien fremover tenker jeg!

 

Lykke til!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig skralt på den fronten og har desverre vert det en stund..Av flere grunner,lysten er ikke helt til stede så jeg må jobbe veldig med å hente den frem..Når man er sliten i tillegg blir det ofte til at en ikke orker.

 

Venninden min har sagt flere ganger at jeg må glede meg til sex under svangerskapet særlig de siste mnd for da hadde det vert så bra mente hun..

Hun har tydeligvis vert mer heldig på den fronten enn hva jeg har vert..

Synes ikke det behagelig i det hele tatt,er så trangt der nede sikkert fordi jeg er mer hoven at det er direkte smertefullt,så er jeg små sår hele tiden pga mye utflod og føler meg rett og slett lite fresh til sex..bekkenløsning og kynnere gjør også sitt,magen er ikke så stor så det er ikke no problem i grunn..

Stakkars stakkars sambo,har konstant dårlig samvittighet! Nå har jeg heldigvis en veldig forståelsesfull samboer som tar det helt med ro..Vi er flinke å være nær hverandre på alle andre tenkelige måter og koser oss masse sammen,så får no dekket nærhetsbehovet selv om det seksuelle kunne vert en vel så god del bedre..Jaja en får gjøre det beste ut av det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg kunne gjerne tenkt meg mer sex altså, men her er det mannen som snur rævva til om kvelden og "har vondt i hodet"... Kjenner meg ikke særlig attraktiv da, det må sies, men sexlysten er så absolutt til stede, og når han ikke vil, så må eg fixe sakene sjøl ;)

 

Hadde sex på morsdagen, jippiii, da var det faktisk han som tok initiativet og det gjorde GODT både for kropp og sjel ja :)

 

Jeg kjenner jo det at det er vanskeligere både med stillinger ubehag både her og der, men det får stå til de få gangene jeg får det jeg vil ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...