Mayken Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jaja...da har jeg blitt 30 år jeg også. Rart å tenke å at jeg ikke er i 20 årene lengre. Hadde tenkt å bli ferdig med å få unger innen jeg ble 30, men det rakk jeg akkurat ikke, har 5 uker igjen til termin. Ett år eldre gitt, begynner å føle meg gammel.
Bevind *har født*:) Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 30 er ingen alder:) Gratulerer med dagen du har:)))
Tingeling *januarbaby* Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 GRATULERER så mye med dagen! Og lykke til med de siste fem ukene. Vet vi har termin på samme dag, så det er spennende å se hvordan det går med deg:)
Dr. Google Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer med dagen ! Håper du får en fin dag, som du kommer til å huske lenge. Man blir bare 30 en gang, å det er jo litt stort
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 gratulere så masse... om et halvår blir det til at eg runder oxo... så eg klarte å bli ferdig med barn til eg var 30 så det er eg fornøyd med...
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer med dagen!
Sun_Shine_ Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 Gratulere med 30 års dagen!! Må dagen gi deg mange nye og gode minner!!
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #12 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer så mye med dagen!! ..bare 2 dager etter min bursdag jo! Hihi..morro!
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #13 Skrevet 28. januar 2009 gratulerer så mye skal ut å shoppe saker og ting idag, men titter innom tråden vår senere ha en strålende dag )))))
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 28. januar 2009 #17 Skrevet 28. januar 2009 Gratulere så mye med dagen, håper den blir bra..:-)
Mayken Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #18 Skrevet 28. januar 2009 tusen takk for alle lykkeønskninger:)
flypapir Skrevet 28. januar 2009 #19 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer med dagen! Jenta mi har også bursdag i dag, så her feirer vi 3år med boller og brus!
Chiquita Bananas Skrevet 28. januar 2009 #20 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer med dagen vennen ) smårips hehehe.....jeg er laangt forbi deg sukk.... Håper du får en fin dag !!!!
mamma`n til andreas Skrevet 28. januar 2009 #21 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer masse med dagen!!!!!
smurf 77 * har født Skrevet 28. januar 2009 #22 Skrevet 28. januar 2009 gratulere med dagen, 30 er da ingen alder...!ha en super dag og ikke glem å feire skikkelig med champis etter fødsel...! 3x3 hurra
Mayken Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #23 Skrevet 28. januar 2009 Ja, feiringen skal jeg ta igjen nå nurket har meldt sin ankomst:) Men skal ut og spise middag med noen venninner i morgen. Ellers så har jeg fått meg ny flatskjermtv på stua av snuppa og sambo, så kvelden blir nok tilbrakt forran den, er jo skikkelig tv-kveld i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå