Gå til innhold

Jeg lurte på om Ari Behn var helt idiot til nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på VG-nett nå.

Er det mulig? Hvor dum og fullstendig uten innsikt i hvordan han fremstår går det an å bli?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAha, det er nå iallefall morsomt da.

Benløse floskler...

Skrevet

Stakkars mann (ari), han må da snart ha sintet fra seg og bli ferdig med den lille midtlivskrisen og "jeg-ble-visst-aldri-noen-stor-forfatter-men-giftet-meg-oppover-krisen" sin?

Skrevet

He he mom2two, bra sagt:)

Han virker veldig desperat for tiden....

Skrevet

Han er vel ikke idiot men en som har helt glemt hvor gammel han er...

Iom at han kaller Loe et IKEA- bord i furu har han vel ikke skjønt at den tresorten er på vei opp til toppen igjen...

Den Behnløse fuglen flyr igjen:o)

Skrevet

Ut fra det som kommer fram i media, så minner han veldig om ei venninne av meg når hun har hypomane perioder. Litt urealistiske tanker om egen fortreffelighet, kranglete, snakker mye og ikke helt gjennomtenkt, mener at alle er opptatt av det samme som henne, litt paranoid...

Men la oss håpe at dette bare er et utslag av en vanvittig oppmerksomhetstrang....

Skrevet

Han synes sikkert det er ustyrlig morro at folk tror han er dum og synes han har teite meninger. Sikker på at han sitter hjemme i Lommedalen sammen med Martha og pønsker ut hva han skal mene denne uka, for å få folk til å le..

Ari: "Martha, min lysfontene, hva skal jeg si om han Erlend Loe da?"

Martha: " Ari, jeg hører ikke hva du sier der borte, jeg er på badet og steller Emma T., kan ikke du tørke av furubordet da?"

Ari sier så til seg selv: " hahahaha, der har vi det, Loe er like kjedelig som et furubord!"

Skrevet

Jeg greier ikke å lese om det, blir så pinlig berørt. At han får lov til å holde på? Kongefamilien sitter sikkert og ler i det skjulte av ham.

Skrevet

Ja, kanskje han egentlig har en lidelse og holder på sånn når han er manisk?

Hvorfor ikke.

Men at han må beskyttes mot seg selv, er jeg enig med Erlend Loe i.

Underholdende er han ihvertfall, det skal han ha!

Skrevet

Hadde nok vært best om han holdt fred, nå. Men jeg er fullstendig enig i hans beskrivelse av Loe - noe kjedeligere å lese skal du lete lenge etter. :-)

Skrevet

Hehehe..sant nok=) Men nå har vel Ari bæsja på leggen nok en gang...han fremstiller seg selv som en klovn, og blir ikke tatt seriøst ...ikke det at han noen gang har blitt set, men..

Uff..synes synd i fruen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...