Gå til innhold

Engangstruser/nettingtruser, hvor i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et skriv fra sykehuset at jeg må ha med disse nettingtrusene selv. Bor i Oslo, og har vært i utallige mange apoteker. Finner ikke noen som har dette.

Er det noen av dere som har kjøpt dette i Oslo. Kan dere i såfall fortelle meg hvilket apotek som har dette?

Er litt lei av å trave rundt å spør etter nettingtruser i uke 36 kjenner jeg...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår du tar en ringerunde til diverse bandasjister (medisinsk utstyrsbutikker) i Oslo. Og til fler apoteker. Hvis ikke noen kan svare deg så ring føden og spør spesifikt hvor du skal få tak i dem.

Skrevet

Hvilke sykehus er dette? Høres jo helt sprøtt ut. Trenger ikke ha med dette på Ahus i vært fall. Hvis det er sant så må jo sykehuset kunne si deg hvor du skal kjøpe det.

Skrevet

Jeg brukte ikke nettintruser sist, men vanlige litt store, dvs ikke string så at bind sitter godt. Dersom du absolutt må ha netting ville jeg også anbefale at du ringer først, men jeg synes at det er rart at ikke de apotek du vært hos har det. Hør evt med Medicus Plesner ved Løpelabben i sentrum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...