cherry coke Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Hehehe..må jo le litt da, for dette her har jo utartet seg til en farse! Først Grimstad, så Vinje, så Aune Sand og nå Erlend Loe...Lurer på hvem den neste blir?;-) http://www.side2.no/kultur/article2518776.ece
erteposen + 4 Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 He, he...han angriper erlend loe sitt forfatterskap. Han kommenterte jo bare svorsken på skavlan:) Alt han sier om Loe sitt forfatterskap er jo akkurat det ari behn er kongen av- floskler. Han har jo til gode å gi ut en bra bok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå