Gå til innhold

babysvømming,hva skal jeg ha med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på babysvømming for første gang med min 5månd gammel gutt,hva skal jeg ha med meg og hvordan gjorde dere det meg dusjing,kan jo ikke legge ungen fra deg hvis du skal dusje og skifte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha med et lite plast underlag som du kan legge fra deg lillen på mens du dusjer. Også en slik kappe hånduk med hette på sånn at barnet ikke fryser. (eller en morgenkåpe) Smart å ha med bilstolen inn for så å legge barnet fra seg der etter det er påkledd å stelt. Anbefaler også å ha med hånduken/morgenkåpen inni svømmehallen for at barnet ikke skal fryse til og fra. Lykke til;)

Skrevet

Det var mannen min som hadde med seg mini inn i dusjen etter babysvømmingen, men han tok han først med inn i dusjen slik at han fikk dusjet og la han på noen matter som lå ved dusjene mens han dusjet selv. Med håndkle rundt babyen selvfølgelig.

Hadde med kun badebukse til baby. Pluss det man ellers har med til en baby. Var kjempestas!

Skrevet

Du vet ikke om det er noen badebaljer i bassenget du skal i da? Vi la babyene neddi der, pakket inn i håndduken etter vi hadde dusjet de ren og mens vi dusjet oss ferdig selv. Hadde alltid med to håndduker til snuppa, i tilfelle hun tisset på et. Kan fort skje i forbindelse med bading!;)

Nå når hun er så stor at hun ikke ligger i ro i balja lenger, er jeg nødt til å la henne krabbe rundt mens vi dusjer og dusje henne etter meg, slik at hun er helt ren før jeg tar henne med til garderoben og kler på henne.

Skrevet

Vi gjorde det sånn:

Skiftet på snupp til badebleie og ga henne til pappa innpakket i et hånkle ved bassenget (hun skal ikke dusje først)

Skiftet og dusjet selv

Etterpå, tok henne rett i håndkle ved bassenget

Dusjet henne og pakket henne inn i nytt hånkle

La henne på oppblåsbar stellematte fra Ikea mens jeg dusjet selv (kan jo evt bruke bilstolen)

Kledde på meg

Kledde på snuppa helt til slutt (dette anbefales for at de ikke skal bli så svette. Det er veldig varmt i garderoben)

Så vi hadde med: Håndkle til meg, 3 hånklær til snupp (brukte bare 2 men greit med ekstra), badebleie til henne, badetøy til meg og dusjolje jeg brukte på begge. Anbefaler å ta med pysj hvis dere skal på kveldstid. Snuppa her var hvertfall helt klar for køya da vi kom hjem!

Kos dere!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...