titti*mamma*i*februar11 Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Ventet på TR på søndag.. Ingen TR har dukket opp - men diag har jeg testet negativt på billig strimmel... Jeg blir små rar av å gå sånn! Er inne i vår 3 pp etter SA i oktober, og TR har kommet på de dagene jeg har forventet - altså helt frem til nå. Klarer ikke tenke på så mye annet, er nesten sånn at jeg kunne ønske TR kom hvis det er slik at jeg ikke er gravid!! Det hadde vært bedre enn å gå sånn å tenke og lure som nå. Har kun ett symptom; jeg tisser oftere enn vanlig! Det gjorde jeg da det endte i SA også, men da hadde jeg mange flere symptomer enn bare det. Ikke engang "mensen-ømme" pupper har jeg nå! Sist jeg var gravid skjønte jeg det bare ei uke etter EL. Denne gangen var jeg i grunn sikker på at jeg ikke var gravid... Men når TR uteblir, da begynner jeg jo å lure!! Måtte bare "lire" litt ut av meg.. Må prøve å "spare" sambo fra det værste=)
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Spennende. Ville bare ønska deg lykke til. Og kanskje du har lyst å svara på mitt innlegg? Sida du har vore der eg er no:) Eg forstår om du ikkje vil det altso. Ha ein fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå