Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle saman

Eg føler stikkninger i magen og bryster, da er nesten ein uke sida eg hadde da eg trur var EL. Har også verk i ryggen. Er da for tidlig å merke forandring?

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg "viste" jeg var gravid kort til etter EL i oktober. Kan ikke helt forklare det men fikk mens murringer (stikkinger i mage og underliv) 4-5 dager etter EL, og feste blødning nøyaktig 1 uke etter EL (testet etter EL så jeg viste hvilke dag det var).Tok G test (billig) 5 dager før ikm og fikk svaaakt pos utslag. tok cb digital test 4 dager før ikm og fikk klart utslag!

Så en kan merke det tidlig ja! Men samtidig lett å la seg lure at det er noe uten grunn også såpass tidlig... Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet er jeg redd=)

Skrevet

Ja akkurat slik da føles. Da stikker kjempemasse. Eg har ikkje testet etter El men eg fekk ELslim og hadde kramper eit par dagar før det.

Men eg har ein god følelse bare. Brystene mine stikker ein god del også, samt da brune rundt brystvorta har begynnt å forandra seg. Men 7 dagar til, så kan eg teste:D

Håpar at da kjem seg for deg og:) At du snart har spire igjen:)

Skrevet

Jeg er i samme situasjon... Men jeg føler at jeg er litt småhypokonder. Vet ikke om det stemmer, men det stikker i underlivet, jeg er oppblåst, jeg er svimmel, har lyst på sjokolade hele tiden (når har jeg ikke det??) m.m. Ulempen er at de fleste svangerskapstegn også er premenstruelle syntomer. Nå er det bare å vente i spenning...

Skrevet

Ja og det gjer me vel alle mann... eeeh damer:P Eg er litt motsatt da. Har ikkje lyst på noko som helst eg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...