Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JAda, enda et syteinnlegg, men vil høre deres mening;)

Er frisør, og står og går mesteparten av dagen. Har til nå jobbet 50 %, men nå føler jeg at jeg trenger å roe ned.

*Har en unge på 15 mnd som ikke går så mye enda, så hun vil bæres og koses med hele tiden.

*Har mye og vonde kynnere som går ut over pusten min (får hjertebank og press på brystet)

*Har utrolige smerter i bekkenet og nederst i magen og høyre foten min "svikter" av og til når jeg går.

Legen min vil ha meg 100% sykemeldt, men får så utrolig dårlig samvittighet overfor jobben, og sjefen min har sagt at dersom man er helt sykemeldt skal man holde sengen, noe som tilsvarer 3 mnd i sengen...=(

hva burde jeg gjøre? får jo dårlig samvittighet overfor datteren min også, som trenger en oppegående mamma=/ iiik

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo for en sjef!!! burde ha litt forståelse for gravide!!!

sykemeld deg 100% drit i sjefen!

ingen takker deg senere viss du sliter deg ut nå før barnet kommer!!!

lykke til...

Skrevet

Sykemeld deg 100 %!! Er ikke sjefen som bestemmer om man skal være sengeliggende eller ikke!!

Det er kun deg og din kropp det går ut over, og det er ikke bra å provosere bekkenet til enda mer smerter.

Jeg er akkurat blitt sykemeldt 100 % selv, pga bekkenløsning. Alle rundt meg har sagt at jeg må tenke på helsa, selv om jeg selv VIL jobbe. Men kroppen klarer det ikke, blir fullstendig utslitt. Har en unge på snart 6 år som klarer det meste selv, men vil gjerne være en mamma som klarer å lage middag, kle på henne og gjøre ting sammen med henne. Og dette klarer jeg nå, når jeg ikke går på jobb i tillegg.

Sykemeld deg for din del og for datteren din sin del.

Skrevet

Sjefen din har absolutt ikke noe med det! Det er du og legen din som bestemmer. Om sjefen sin legger seg borti det kan du kontakte fagforeningen om du er mdl. eller arb. tilsynet. Dette kan ikke sjefen din styre i hele tatt.

Sykmeld deg 100% med god samvittighet. Fokuser på deg og den lille i magen. Frisør sjefer kan være utrolig idioter som har dårlig moral når det kommer til ansattes velferd.. jeg vet.. er frisør selv (men jobber ikke som det lengere).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...