Gjest Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Snakk om å drite penger...Regjeringa har satt av 2 millioner til ferge do...Må være gull belagt..
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Glemte jo linken. http://www.smp.no/article/20090126/NYHETER/489975486
Odine! Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Det kommer vel an på hvor mye arbeid som må gjøres med den: Sett at de må grave opp masse på nytt, og legge nye rør ei god strekning. Så leste jeg også at det skulle være venterom der, slik at folk slipper å blir våte når de venter. Det er likeså greit å gjøre det ordentlig når man først skal gjøre det. Det kan bli lenge til neste gang man får penger :-( (Er ikke storforbruker av ferger selv)
Expat Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Et anlegg med sanitær, venterom, bleieskift, kloakk som ikke er lagt opp fra før, etcetc. Blir fort penger av det. Når deg gjelder fergekaier uten sanitærfasiliteter så er det til de grader EKKELT. For dere kan jo tro at folk IKKE går om de må....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå