Gå til innhold

Haha 2 millioner for en dass.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om å drite penger...Regjeringa har satt av 2 millioner til ferge do...Må være gull belagt..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hvor mye arbeid som må gjøres med den: Sett at de må grave opp masse på nytt, og legge nye rør ei god strekning.

 

Så leste jeg også at det skulle være venterom der, slik at folk slipper å blir våte når de venter.

 

Det er likeså greit å gjøre det ordentlig når man først skal gjøre det. Det kan bli lenge til neste gang man får penger :-(

 

 

(Er ikke storforbruker av ferger selv)

Skrevet

Et anlegg med sanitær, venterom, bleieskift, kloakk som ikke er lagt opp fra før, etcetc. Blir fort penger av det. Når deg gjelder fergekaier uten sanitærfasiliteter så er det til de grader EKKELT. For dere kan jo tro at folk IKKE går om de må....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...