Gå til innhold

A-hus termin 30 mars eller rundt der


Lea1977

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som har termin 30 mars?

Jeg skjønner ingen ting. Føden var visstnok full på ullevål så jeg havnet på A-hus og det er helt greit det altså. Men hvor er alle som skal føde da hen? He he. Får håpe det ikke spøker der da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal føde på Ahus.Har termin 28 mars.Kan hende litt før hvis det blir keisersnitt siden min lille gutt ligger feil vei..Kan jo hende vi treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. mars her og skal føde på A-hus. Gleder meg til å se sykehuset, for alt er jo veldig nytt og fint der. Alle fasiliteter og tilbud. Min jordmor sa også at det faktisk _er_ plasser på pasienthotell for oss fødende. De tilhører barne- og ungdomsavdelingen, men vi har altså tilgang. Hun mente jeg burde spørre om plass her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 21.mars og skal på A-hus...hvis de har plass..:-)

Hører det er noen som blir sendt videre.

Jeg har en følelse for at jeg kommer til å gå godt over termin, vet ikke hvorfor, kan være en slags nedpsyking av meg selv.

Jeg har også vært å spionert på føden og det e rså fint der.

Alt er nytt og rent og masse hyggelige folk som jobber der.

Gleder meg stort..:-)

Jeg fikk beskjed om at de ikke hadde pasienthotell så det var en hyggelig korrigering..:-)

Skal forhøre meg om det når jeg engang kommer inn der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å høre at dere er der ute :=)

Jeg har også hørt masse fint om A-hus og gleder meg til den tid.

Alle de store samlebånd rommene er borte og flott er det. Jeg tror det bare finnes enmanns og tomannsrom der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Men kan ikke jordmødrene prøve å snu de da? Jeg mener å ha sett det blitt gjort før. Jeg skal også ha gutt og må bli satt igang hvis jeg ikke føder til termin.

Jeg går nemlig på blodfortynnende 2 ganger om dagen og må ha en "kontrollert" fødsel uten medisinene. Så hvem vet hvor lenge jeg blir. Jeg treffer nok garantert noen av dere vil jeg tro :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tittet inn fra april æ. har termin da altså 26 apirl , men siden det er 2 i min mage tror jeg di kommer i slutten av mars/starten av april. så kansje man møtes dær, skal på ahus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...