Gå til innhold

jeg har lyst på silikon,MEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vel bare akseptert at kroppen min ser annerledes ut og at jeg egentlig ikke har råd til det. vi setter 1000 kr på sparekonto til gutten vår hver eneste mnd, så jeg kunne ha brukt av de. men jeg har valgt å leve med mine komplekser og heller prioritere gutten og vår framtid. dette er ingen kritikk til de som faktisk tar silikon!! bare en liten tanke til de som ikke er like fornøyd med kroppen sin etter graviditet og amming, men som mener andre ting er viktigere:)

hilsen ei med mini-pupper:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott gjort av deg å prioritere gutten din foran deg! :) Du er sikkert flott, små pupper er pent! Hilsen en annen med små pupper som ikke ønsker seg silikon. :)

Skrevet

Skjønner ikke hva som er så galt med å ha små pupper?? Det er fint synes jeg, heller ha små, snertne pupper enn store, hengende!;)

Ser nesten frem til at de blir litt mindre igjen etter ammingen jeg..

Det er mye som er MYE viktigere enn hvordan kroppen vår blir etter vi har fått barn, glad du klarer å prioritere rett! Så lenge du ikke blir helt psykisk nedbrutt av det da.. I såfall har du et problem og tar deg selv alt for høytidelig! Man må jo kunne trekke på skuldrene og ha litt selvironi over hvordan vi forandrer oss etter et svangerskap! Vi kan ikke forvente å ha våre fjortis-kropper lenger!;)

Dessuten, etter å ha hatt baby, får du ikke en vekker på hva puppene egentlig er til? Nemlig å livnære et lite barn! Det er ikke noe sexleketøy som skal være store som noen fotballer!;P

Skrevet

Jeg hadde KJEMPE komplekser for MINI puppene mine i mange år!

Når jeg blei mamma fikk jeg virkelig et annet syn på pupper, nå er jeg stolt over de, selv om de fortsatt er små, de har faktisk gjort det de er der for, nemlig å fore opp babyen min!

Jeg er egentlig overasket over hvor fort det kan snu, fra å nesten ikke ville vise meg ute på byen f.eks, pga små pupper, til å ikke tenke over det i det hele tatt!

Skrevet

Åh, det er bra! Godt å høre!! Synes det er så synd at jenter føler at de må ha store pupper for å være attraktive.. Så lenge man er i sunn og fin i kroppen må jo det telle mye mer!!

Skrevet

Ang psykiske problemer pga små pupper; Selvmordsraten er faktisk høyere blant silikonopererte enn blant andre jenter. Så tydligvis er det endel som finner ut at problemene deres ikke hadde noe med puppene å gjøre allikevel... Ikke spør om link, leste dette for et par år siden, og husker selvfølgelig ikke hvor. Men siden jeg ikke var superfornøyd med mine egne små pupper etter tre svangerskap, så fant jeg ut etter å ha lest dette at kanskje man bare skal lære seg å leve med det...

Og selv om mine alltid har vært små, så funka de til det var ment for:)

Skrevet

jeg kunne tenkt meg silikon jeg også, men hadde ikke lyst på før svangerskapet.

har altid hatt stor forskjeld på puppene, men etter svangerskap og amming så er forskjelden blitt veldig stor, Har en fast og fin pupp og en veldig henge pupp.

Men vil heller ikke rote bort pengene på silikon, det plager meg bare de gangene jeg skal pynte meg, men til daglig, tenker jeg ikke på det.

Men for all del, for de som plages med det, så er det jo greit å få fikset på problemet da.

(jeg syns foresten små pupper er veldig fint, savner å kunne gå uten BH)

Skrevet

Så fint for dere at dere trøster dere selv med de små puppene deres haha!

Vis meg de guttene som synes små pupper er pent! Gutter liker damer med pupper, iallfall en håndfull og mer og mer. Gutter og menn elsker pupper.

Så tenk over det når dere sitter der med de små puppene deres og trøster dere selv.

Skrevet

Haha.

Viser hva du vet.

Stakkars deg.

Skrevet

Klart ikkje alle menn er puppemenn ! Eg sliter i andre enden. Har veldig store. Plages med vondt i ryggen, vonde skuldre. Kan aldri gå uten bh. DET er plagsomt. Når eg er ferdig med barna skal eg ha brystred.

Har ei venninne som bruker 70A. Eg misunner ho. Ho kan kle seg i alt å sjå kanon ut. Viss ho føler ho mangler litt så kan ho legge i litt "støffing". Eg kan ikkje fjerne ting når eg kler meg, og tru meg, det hadde vært fantastisk !!

Kos dåke med dei nydelige små puppene deres jenter !!!! Eg ville glatt bytta med dåke !

Skrevet

Jeg har også lyst på. Før jeg fikk barn hadde jeg flotte,store faste pupper,og nå er det bare 2 store skinnlørver som henger der. De flyter under armene mine når jeg ligger på rygg.

Jeg sparer til barna mine hver mnd,bsu,og nå når sydenturen er betalt skal jeg spare til silikon/brystløft.. Selvbildet er helt rævva nå,Har bodd i store gensere siden jeg fikk barn.

Skrevet

Herregud, det viser bare hva du vet. Alle meningsmålinger og statistikker som gutter har svart på i alle år så er flertallet klare på at de liker store og fine pupper fra b og oppover.

Men for all del hvis dere vil trøste dere selv med at alle, iallfall typene deres liker små pupper så be my guest.

Skrevet

Da 2000 menn ble spurt om preferanse, svarte 89 prosent at kvinner burde beholde sine naturlige pupper framfor å investere i silikonpupper, skriver Heat Magazine.

Undersøkelsen viste også at 47 prosent av menn påstår å vite hva de snakker om når det kommer til silikon, ettersom de sier de har opplevd å ta på silikonpupper.

Størrelsen irrelevant

I følge undersøkelsen er det heller ikke sant at store pupper står høyt i kurs blant menn. 87 prosent svarte at størst ikke nødvendigvis var best.

I tillegg mente 29 prosent at å bruke BH med innlegg var juks. De ville tydeligvis heller bli presentert for ekte vare.

http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6285386

Skrevet

Som om det ikke var nok av risikomomenter knyttet til brystimplantater: Eksploderende pupper, implantater som lekker, steinharde og verkende pupper, betente pupper, følelsesløse brystvorter og stygge arr - listen fortsetter.

Man skal lide for skjønnheten, heter det visst. Om det er sunt er et annet spørsmål. Tidligere har enkelte studier indikert en økt forekomst av sinnslidelser blant kvinner som ønsker seg kosmetisk kirurgi.

Større utbredelse av sinnslidelser

Den nye svenske studien peker i samme retning. Kvinner som har gjennomgått kosmetisk kirurgi for å forstørre puppene har nemlig en større sjanse for a begå selvmord enn kvinner i den generelle befolkningen, konkluderer den med.

Forskerne sier at den økte risikoen helst reflekterer en større utbredelse av sinnslidelser blant kvinner som forstørrer brystene, heller enn at det er noen direkte årsakssammenheng mellom brystimplantater og selvmord.

Svenske og nederlandske forskere identifiserte 3 521 svenske kvinner i alderen 15-69 år som hadde fått operert inn brystimplantater mellom 1965 og 1993. Gruppen inkluderte ikke kvinner som hadde gjennomført kosmetiske operasjoner etter operasjoner for å fjerne brystkreft.

http://www.forskning.no/artikler/2003/mars/1046964532.8

Skrevet

Anonym 09:08 28.01.2009.

Ja, du har nok missforstått meg. Jeg snakker ikke om silikon her altså. Jeg mener store pupper, og jeg mener selvsagt naturlige! Jeg hater silikon, det ser unaturlig og fælt ut.

Men gutter/menn liker store pupper, flatbrystede finner dem lite opphissende og mange ønsker ikke å ha sex med dem engang.

Da er vi vel mer enige ? hehe, du missforstod meg nok.

Skrevet

men hva hjelper det med store pupper hvis man er tjukk i hue da? mannen min liker meg som jeg er, og er kjempestolt over at jeg har fått gutten vår til å vokse og bli en frisk og go gutt:) ja, han skulle nok ha sett at jeg hadde de puppene jeg hadde før, men heldigvis har vi et så "modent" forhold at han elsker meg fordi! :) har du noen gang hørt om den gutten som ikke har ville bli sammen med ei jente pga for små pupper? kanskje for en natt, men hvem trenger vel det. en voksen og flott mann ser etter mer enn pupper når han skal velge sin frue! :) heldigvis:)

HI

Skrevet

mulig menn liker store pupper. men min mann hadde aldri godtatt det hvis jeg hadde tatt silikon! aldri! jeg har små pupper som krympet etter amming, og de var ikke slik da vi ble sammen! men hadde jeg kommet med forslaget om silikon hadde han nok blitt rimelig frustrert! for det første fordi pga helserisikoen. det kan jo i verstefall ødelegge liv! han hadde aldri gått med på å risikere å få en deprimert kjæreste eller bli alenepappa. og for det andre fordi vi har såååå mye annet å bruke pengene våre på! ferieturer, ut og spise og andre ting som invisterer i forholdet vårt! for det er jo tross alt det viktigste:)

kan virke som jeg bare trøster meg selv som dere sier, men min samboer har i hvertfall et godt forhold og fint sexliv:) tror dessuten han ikke hadde skjønt noe hvis jeg hadde foreslått silikon. jeg trodd han hadde sagt: "hvorfor det? er jo bare jeg som skal se dem".

Skrevet

I følge undersøkelsen er det heller ikke sant at store pupper står høyt i kurs blant menn. 87 prosent svarte at størst ikke nødvendigvis var best.

Skrevet

Hvorfor tror dere alle med små pupper har et ønske om å få digre mugger?

Jeg har små og ønsker meg normale pupper. Altså sånn at det syns når jeg har på meg genser. Litt større enn speilegg liksom.

Skrevet

Min samboer mener det samme..Han vil ta det som et personlig nederlag om jeg fikser på meg selv,- som han sa,-; "jeg vil føle det som om du tror jeg bare vil ha deg oga utseende..." eller " jeg ville også følt det som om du er usikker på MEG og mine følelser for DEG,- og jeg ville bli usikker på hva JEG har gjort galt for at du skal føle det slik, og dermed føle det nødvenig å fikse på kroppen"....Også sa han; "hva om jeg ville ha større penis?" ville du godtatt det"..

Og ærlig talt, hadde han ønsket det så hadde jeg nok tatt det som et personlig nederlag ja.....Er JEG for stor???..Har han ikke skjønt jeg er fornøyd meh HELE ham.??.Hva har jeg gjort galt? Skal han ut på "Nye jaktmarker" og pynte seg for potensielle nye damer???..osv, osv..

Fikk sattt ting litt i perspektiv for å si det sånn....Men jeg ville uansett ikke vurdert silikon nå med små barn og ta meg av...Er også avhengig av ågreie å jobbe for å klare div utgifter (har hørt om de som blir ufør etterpå pga allergi, sårskader, frastøting av innlegg osv...) og da kan jeg ikke ta den risikoen det er å gjennomføre et slik unødvendig inngrep..Heller litt dårlig selvbilde enn dårlig fysisk form.....

Skrevet

07.23 det finnes noen som liker rumpe bedre enn pupper. Heldigvis har jeg en sånn en, for rumpa mi er knallfin! Flat rumpe er jo ikke akkurat sexy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...