Gå til innhold

Ang graviditet og klær. (bar mage)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nå gang på gang sett gravide både på gata og i magasiner som går med topper og gensere som ikke dekker magen..

er dette normalt??

selv er jeg en "dekke-magen-freak" og syntes nesten det er på grensen til uanstendighet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke mer uanstendig enn vanlige bare mager?

(neida, kunne aldri falt meg inn å gått i bar mage uansett, med gravidmage eller ei)

Skrevet

uanstendig var ikke ment som normalt altså...mer slik at...hmm..

psykisk så føler jeg ihvertfall at man nesten beskytter barnet i magen ved å ha magen tildekket..hehe...høres sikkert skikkelig rart ut,men...

Er heller ikke av dem som vil ha bar mage gravid eller ikke altså..men er mer påpasselig med at magen er tildekt når jeg er gravid...

bare lurte på om det kun var jeg som tenkte slik...

Skrevet

Jeg liker litt lengre gensere nå som jeg er gravid.. så er ikke noe bar mage her heller..

Skrevet

kommer helt an på magen.. men hadde ikke gått helt bar på magen selv... til tross for null strekkmerker (hadde ikke det med nr1, håper på det samme nå) men syns det er fint med litt bar mage under snekkerbukse... ikke hele bar, men litt:) da har man jo snekkerbuksen over så det vises kun litt fra sidene..

Skrevet

hehe...

gikk med snekkerbuker og delvis bar mage når jeg gikk på barneskolen..er noen år siden nå....

;-)

Skrevet

jeg hatet snekkerbukser da jeg gikk på barneskolen, syns egentlig ikke noe særlig om de, ikke nå heller.. men syns det er fint med gravid mage:) elsket snekkerbuksen min da jeg var gravid med min sønn:)

Skrevet

Varierer litt da om det er sommer eller vinter... nå på vinteren kunne det ikke falt meg inn å gått med bar mage men om sommeren er det annerledes da går man jo gjerne i bikini eller shorts og bikini overdel Har hadt et vinter svangerskap og et sommer og går nå med nr 2 som blir stor mage på sommeren og sist så var det ingenting som var så godt som å sitte i plaskebasenge med første mann med bar mage hehe

Skrevet

http://www.seher.no/php/art.php?id=799721

Er slike typer "sprekker" jeg snakker om..

om det er sommer og man går i bikini så gjør ikke det noe altså..hehe..det skulle jo bare mangle...

men det å ikke klare å kle på seg klær som er lange nok??

HI

Skrevet

der synes jo magen pga ungen hun bærer drar opp genseren

Skrevet

Kanskje de er som meg.. hakke sjangs til å se min egen mage, så for alt jeg vet så er den bar...

Skrevet

Hva er egentlig greia med gravide og snekkerbukser? Er jo ikke fint!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...