Alyssa Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har vært hjemme et års tid med sønnen min (vanlig permisjon), og har nå nylig begynt å jobbe igjen. Det var et sjokk, utrolig mye å gjøre (mer enn før perm), og trist å bare se sønnen min en liten stund på morgenen og kvelden.. Lyst til å være hjemme lenger, men kontantstøtte er ikke mye.. Vi har ikke råd til at jeg skal være hjemme lenger. Ønsker å jobbe minst mulig, men tjene mest mulig. Tenker at natt/helg-jobbing er det som kanskje kan være best betalt. Noen forslag til steder jeg kan kontakte?? Jeg er utdannet sosionom, men er åpen for de fleste mulighetene. (Altså, trenger ikke å ha med utdanningen min å gjøre.) Blir veldig takknemlig for svar!!
Odine! Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Når jeg sa til mannen min at jeg ville jobbe mindre og tjene mer, så foreslo han at jeg skulle bli børsmekler... Du kan kanskje jobbe på boliger, eller på sykehjem, men det er ikke sikkert du får uttelling for utdannelsen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå