Gå til innhold

Diamanda...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg sett den bittelille spira, med et STORT bankende hjerte:)

Er så utrolig lettet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du burde skamme deg!!!

holde meg såååå lenge på pinebenken;-)

har kikket inn her mange ganger, og må innrømme at jeg ble litt engstelig for at noe var galt..

nå ble jeg lettet også;-)

da går dette veien for oss;-))))))))

Skrevet

Hihi... Til mitt forsvar hadde jeg ul- timen kl.19, og måtte se håndballkampen med en gang jeg kom hjem:)

Men JA, nå går det absolutt vår vei:) Fantastisk!

Bestilte like godt en ul-time igjen den 23.februar:):)

Er så gøy å se den lille spira, alt blir så mye mere virkelig:)

Åssen er formen din da??

Skrevet

åja, så sent...

ikke snakk om handballkampen er du snill, jeg så svart på slutten der...så irriterende;-0

har ikke vært så kvalm på ettermiddagen idag, så jeg har spist middag!!

er fryktelig oppblåst, det kommer og går litt..har spist endel frukt;-)

styrer sa at jeg ikke måtte ha dårlig samvitighet hvis jeg går 50 % litt lenger, og det var godt å høre...

blir det 50% på deg også nå eller?

Skrevet

Jeg også er fryktelig oppblåst. Ser nesten ut som om jeg er lenger på vei:) Får vite i morra hvordan det blir framover, har nemlig vært på kurs til nå denne uka. Så det er første dag på jobb i morra. Ikke noe å ha dårlig samvittighet for å jobbe mindre. Vi må jo faktisk tenke på oss selv nå. Håper vel egentlig på 50% jeg også, siden jeg er så utrolig trøtt om dagen.

Apropos trøtt.... Bør vel legge meg nå:)

God natt!!! :)

Skrevet

*chiquita* , var det ikke du som lurte på om du hadde festeblødning eller blødning eller noe sånt?

men du var gravid altså?:) Gratulere!!

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Det er ikke meg nei, men det er ei her inne som har skremmende likt nick som meg. Kanskje det er henne???

Men takk for gratulasjon uansett:) er 7+2 idag:)

Skrevet

hei chiquita;-)

idag har jeg vært hos legen, og han er så utrolig hyggelig..alt var ok, men de tar ikke blodprøver før uke 12...så jeg må stikke innom om et par uker.jeg er 50 % sykemeldt i 2 uker til, og hvis formen ikke er bedre forlenges den...

jeg er akkurat 10 uker idag!! jippi...

hvordan er formen din da?

Skrevet

Hei Diamanda:)

10 uker alt. Så godt at tida går så fort nå. Har du begynt få litt mage?? Jeg husker før MAen, så hadde jeg litt mage på kvelden. Men jeg kunne jo ikke skjule det i uke 13, med førstemann:) Da måtte jeg ha mine første mammabukser:)

Det blir ikke svangerskapspenger på meg, så det spørs om ikke jeg må gå til legen å spør om å redusere litt. Har fri i morra, så jeg får se til uka åssen formen er. Har begynt å svimle veldig. Det kan jo tyde på lite jern..?..

Men nå gleder jeg meg så frmover, spesielt til å strutte rundt med magen og kjenne masse spark:) Er jo ikke mer enn 7+3, men det er jo ikke så lenge til alikevel:)

Skrevet

ups..kom visst borti space-knappen på forrige innleg;-)

de siste dagene har jeg faktisk fått en liten kul ...mest om kvelden, ja;-)

med nr 1 fikk jeg ikke mage før etter uke 20...på ord ul gikk magen min innover når jeg la meg ned, så jordmora sa" du ser jo ikke gravid ut akkurat"...jeg ble skikkelig nervøs for at jeg ikke var gravid likevel( selv om jeg hadde hørt hjertelyd i uke 13)

jeg har alltid lite jern, og fikk streng beskjed av legen om å ta: jern, kalsium og omega-3...det siste tar jeg allerede...men tåler ikke jern noe særlig.men alt for lille mini;-))))

jeg var veldig svimmel i uke 7 og 8, og det kan også skyldes blodtrykksfall...

så dumt at du ikke fikk sv-skapspenger..men du får helt sikkert sykemelding.legen min sa at det var opp til meg, og at han gjerne kunne sykemelde meg 100 % også...burde kanskje sagt ja, men det var denne samvittigheten da;-) og kvalmen er bedre på kvelden nå...

jeg gleder meg til våren.. med struttende mage og mindre tøy;-)

Skrevet

endelig helg;-)

har sovet utrolig dårlig inatt, og jenta mi våknet halv fem!!!!!

så det ble en søvnig dag på jobb...men godt å være endel ute hvertfall;-)

imorgen får vi besøk av søsteren min og niesen min på 1 1/2 år, så da blir det vel ikke mye soving;-)

men koselig blir det!

god helg;-)

Skrevet

HEI:)

Det er godt med helg ja.Vi er barnevakter i helga, for en fire år gammel gutt. så her i huset er det kaptein sabeltann, togbane og racerbiler som er det store i helga. Og opp klokka 7:) Skulle ikke vært lov i helga. Men det er jo koselig, og de leker veldig greit sammen.

Fortsatt god helg til deg!

Skrevet

heisann;-)

jeg lurer faktisk på om kvalmen har sluppet taket litt..er ikke så intenst kvalm hele tiden..mere uggen..matlysten er fortsatt dårlig, men jeg håper at jeg er over det verste.

og jeg er IKKE bekymret for at det er noe galt;-)trøtt som en dupp...

tror det vokser mye der nede om dagen, har vondt i bekkenet og korsryggen..

kom på at jeg helt har glemt å ringe til jordmor..burde vel bestille time der også;-)

glemmer så mye om dagen..igår kveld kom jeg og 3-åringen hjem, og jeg fant ikke husnøkkelen..hun i bare strømpebukse, og finkåpe, stakkar..så vi måtte vente i bilen en halvtime på sambo;-) jenta sovnet;-)

ha en fin søndag;-))

Skrevet

Glemsom ja:) Det er jeg også, ekstrem tidlig ammetåke kanskje??

så bra at kvalmen er begynt å slippe taket. jeg er fryktelig uggen og får fortsatt kvalmebølger. Så frokosten idag var ristet brød(loff) med smør og sukker:) Knallgodt! Har begynt å få litt rare lyster, eller egentlig at hvis jeg ser en matvare eller hører om noe, så tenker jeg på det helt til jeg har fått det. Den ene dagen forrige uke var det eneste jeg hadde lyst på var brød med peanøttsmør. Ingenting anna fristet:)

Jeg fikk beskjed av legen at jeg ikke trengte å ringe jordmor, før jeg har vært hos legen igjen. Skal dit i uke 14. Uke 8 i morra, så det er jo en stund til. Men skal på ul i uke 11 da:)

Ha en fin søndag du også:)

Skrevet

Hei.

Idag ble jeg ringt etter fra bhg, om at min sønn har feber. Var ikke så høy feber og han er i god form, Så i grunn var det deilig å kunne hente han og gå hjem for å slappe av begge 2 idag:) Blir hjemme med han i morra også. Skulle nesten tro han skjønte jeg trengte et par dager hjemme:)

Hvordan går det med deg?

Skrevet

nå har jeg hatt 2 dager uten kvalme, bare litt uggen;-)

har hatt mer overskudd på jobb også...da går jeg forhåpentligvis lysere tider i møte;-)

så snillt av sønnen din, da..og tenke på mammaen sin;-)))

nå har jeg tre dager fri og jobb igjen på fredag...håper virkelig ikke kvalmen kommer tilbake!!!

selv om det er betryggende å være dårlig;-0

Skrevet

Så godt egentlig å slippe kvalmen. Det er jo tida for det, rundt 11-12 uker sier mange. Er ikke du rundt 11 nå??

Jeg har mistet helt lysten på søt-saker:) JIPPI! Slipper kanskje legge på meg noe de første mnd...Men har mange andre rare lyster, og veldig fyllesyk uggen enda:( Men skal prøve å ikke klage for mye.

Er hjemme med sønnen idag også. Han er bedre, men har fortsatt feber. Så idag tenkte jeg å legge meg samtidig med han midt på dagen:):) Skal bli godt!

Ha en fin dag!! :)

Skrevet

er 10+5 idag;-)

kvalmen slapp i uke 11 med nr 1, så det er vel normalt for meg...litt småkvalm igjen idag, men jeg er sulten og har bedre matlyst;-)))

lurer på når jeg får 1-kontroll på sykehuset...fikk time i uke 12 sist, men legen sendte ikke henvisning før på fredag, så kanskje det blir senere...hadde vært fint med en ul i uke 12 egentlig;-))

kommer vel et brev i posten etterhvert...

du får sove godt etterpå;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...