Vickikva Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har en liten gutt som er litt over året. Hver gang jeg drar frem støvsugeren blir han helt stiv i blikket, underleppa begynner å dirre å der kommer DET ramaskriket. Han er en utrolig snill gutt som bare smiler å det virket som alt er bare bra, men støvsugeren er skumle saker! JEg prøver å prate til han å roe han ned. Tar hånden hans frem til støvsugeren og prøver å gjøre noe morsomt ut av det, men det er definitivt ikke noe gøy. Noen råd for å hjelpe oss med "skrekken"?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Sånn var det her også, men nå er han 3 år og eeelsker å støvsuge. Det går over da de skjønner at det ikke er farlig.
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Det tror jeg er ganske så vanlig. Her lot jeg støvesugeren stå fremme i stua i 1 ukes tid, lot han leke med den ol. og vips så var den skrekken borte : )
ana baroma Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Det gikk over her, men jeg begynte å støvsuge mens pappan holdt ungen, eller var rundt henne. Da ble det mye tryggere... Veldig upraktisk, men nå kan jeg gjøre sånt uten at hun er vettskremt, Men hun holder seg på behørig avstand. Nå er hun 1,5 år, så det har tatt noen mnd.
Vickikva Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2009 Ok:) Det går sikkert over etterhvert.. Får bare prøve litt pappakontakt mens jeg støvsuger å se hvordan det går=) Takk takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå