trippeltopp Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 (Først:...for alle som irriterer seg over at jeg stiller et sp.mål i oversikriften som ingen her inne vet svaret på - det er et retorisk spørsmål; jeg forventer ikke et ja eller nei. Sånn, da var det sagt Jeg går ikke på prevensjon, så vi har praktisert "hoppe-av-i-svingen-metoden"... likevel var min kjære litt uheldig og kom inni meg en gang denne mnd. - MEN det var på min siste dag med mens, så jeg tenkte at jeg tvilsomt ble gravid av det. Men nå begynner jeg jaggu å lure... Den siste tiden har jeg hatt ekstremt kort lunte, og begynner å gråte så snart vi har en ørliten diskusjon.. Jeg har vært kvalm til de merkeligste tider (ikke på morgenen, men mye på ettermiddag/kveld akkurat slik jeg var i forrige svangerskap), vært ekstremt trøtt (må ta en dupp etter jobb - det gjør jeg aldri ellers) og det "stikker" plutselig til på venstre side av magen, ned mot lysken. Men så tenker jeg som så, at jeg kanskje er oversensitiv.... kanskje har disse stikkene vært der hele tiden, så er jeg bare ekstra var på dem nå? Har kjent det sporadisk i hele dag, og det samme den siste uken ca. Halsbrann har jeg også kjent, men det kaan jo komme av noe jeg har spist.. Skal få mens over helgen, så får jo bare vente og se... hvis noen leste dette - takk Jeg måtte bare få det ned på papiret for å sortere mine lettere hysteriske tanker. Nå har jeg fått det "ut av systemet" så får jeg bare vente og se..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 jeg har hvertfall klart å bli (ikke planlagt) gravid på dag 7 i syklusen...trodde ikke det var mulig, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå