2pluss1engel Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 at dere ventet to eller? før dere visste det altså? ble dere tidlig store? vi har tvillinger på begge sider men vet jo at ikke vi trenger få det fordi om. men jeg har bare så utrolig diger mage allerede!! er dobbelt så trøtt og dobbelt så kvalm som i de to forrige vangerskapene. er vel bare innbildning men...
leodora Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Hei. Jeg har tvillinger, og følte det vel før jeg visste det, at det var to. Nei, jeg ble ikke stor fort, men ble veldig stor etterhvert,hehe. Var enormt kvalm og trøtt da.
Lillesnuppa ♀ <3 Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Hei! Er tvilling selv, og har tvillinger på både min mor og min fars side, i tillegg til at min tvillingsøster har fått tvillinger. Jeg har to stk i fra før, og venter tredjemann nå- ingen tvillinger. Syntes magen min ble fortere stor denne gangen, men tror kanskje det skyldtes at livmora utvider seg lettere, siden dette er tredje gangen. Da søstra mi ble gravid med tvillinger, husker jeg at hun hadde en del smerter (voksesmerter kanskje?) samt at hun tidlig ble veldig stor, som førte til en tidlig UL, og konstatering av tvillinger :-) Vet ikke om du har gutt og jente fra før, eller to med samme kjønn- men jeg merket i allefall stor forskjell på jentesvangerskap og guttesvangerskap. Men dette er i grunnen ganske individuellt. Uansett, om det er en eller to, så ønsker jeg deg lykke til! :-) Hilsen meg!
2pluss1engel Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2009 jeg har en av hver fra før, men er sikkert bare innbildning siden jeg er blitt så stor. er nok som du sier at livmora utvider seg raskere. er nok bare en ja hehe
Hvitkløver2020 Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Spennende da:) Langt er du på vei da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå