Gå til innhold

Er det virkelig mulig (sprikende testsvar)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått så svakt positive gravitester, at jeg ville teste igjen for å være helt sikker. Testet med en clearblue, og en quick response, for nå skulle jeg være sikker. Clearblue ble svakt, men tydelig lyseblå på "gravid"-streken, mens quick response ble negativ! Ikke akkurat quick response kan man kanskje si???

Andre som har hørt noe negativt om quick response?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er mange tester som påstår de trenger mindre hcg hormon enn CB gjør... men uansett tror jeg CB er mest sensitiv....

etter hva jeg har erfart selv og etter det jeg har lest her inne...

har vært her inne i 4 år nå... først ett år når jeg prøvdeå bli gravid med sønnen vi har nå... også blei jeg liksom aldri ferdig med å lese her inne, liker så godt å lese alle "jippi jeg er gravid" trådene:)

så jeg ville stol på CB.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Jeg kan jo nevne at jeg faktisk aldri har testet positivt på quick response før selv om vi allerede har to barn... Så jeg lurer på om den kanskje ikke er så sensitiv som de påstår??? :-s

Skrevet

Jeg har lest at CB er mer sensitiv en QR, så jeg sniker meg til et lite gratulerer:)

Skrevet

Nå har jeg ikke bevis annet enn at jeg også har vært her inne LENGE og CB er mer sensitiv. Det har jeg også selv erfart da jeg testet positivt sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...