lurermegpå.... Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Skal snart flytte sammen med darlingen. Mister jeg stønad til bhg og utvidet barnetrygd elr er det sånn at jeg har dette i 12 mnd etter vi flytter sammen??
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 vist det er faren til barnet mister du det med en gang
lurermegpå.... Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 oki.....d er d heldigvis ikke....dårlige minner fra den tia...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå