Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Første gang noen sinne det har vært venteliste i kommunen vår, så havnet snuppa mi såklart som nr 2 på den.. Etter 5mnd på vent så fant vi ut at vi hadde blitt forbigått i køen av 2 som hadde søkt etter oss, og klaget på det. Kommunen beklaget og yada yada yada SÅ NÅ HAR ALT ORDNET SEG! Fikk tilbud i dag, som vi selvsagt takker ja til på flekken, men nå ble jeg plutselig helt forvirret m.h.t hva snuppa trenger!! Dette er i og for seg litt teit siden jeg har jobbet i bhg det siste halve året, men jeg har overhode ikke noen erfaring når det kommer til "sesongskifte".. Det blir jo vår snart.. Er det nok med gore-tex sko, så kjøpe støvler til våren, eller MÅ jeg kjøpe cherrox selv om det bare er for en mnd eller 2? Har hundre spørsmål/småting som jeg aldri har tenkt over før, men som plutselig kom opp nå.. Får jo selvsagt info fra bhg om dette, men har dere noen gode tips om viktige eller lure ting til en 2åring som er ny i bhg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå