Vekt 75 Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Lurer på om vi skal ha karneval på småbarnsavdelingen vår. Vi har to barn som er født sent i 2006 og 4 2007 barn og 2 2008 barn- så mange små barn. Tenker litt på å sammarbeide med den andre små barns avd og la alle 2006 barna ha et eget "karneval". Noen med erfaring? Hilsen pedagogisk leder
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 de skal ha karneval på snuppa sin avdeling, hun går i småbarns avdeling å er født august 07.. tror ikke noen der e mindre enn 1år
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Jeg hadde foretrukket at avdelingen til minsten droppet det. Det er mye styr på sånne dager, og de minste blir fort utrygge når ting er utenom normalen. Det kommer tidsnok når de blir større likevel. Nå er det kun 10 mnd til 2 år som er på minsten sin avd. Det er kanskje annerledes der det også er 3 åringer ? De vil vel like et karneval. Da kan man i så fall la de største være med på festen et annet sted enn avdelingen, og skåne de aller minste dersom lokalitetene tillater det.
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Jeg jobber også på småbarnsavdeling. Har 2007 og 2008 barn. Vi skal skjerme oss for de andre og ha vårt eget lille karneval. De som vil kle seg ut gjør det. Synger litt sanger (karnevalsangen) og spiser litt god mat. er også åpen for tips og ideer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå