Gå til innhold

Bjarte eller Bjarne ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min har mellom namn Bjarne.

Skrevet

Begge er like jævlige!!!! Ville i så fall gått for Bjørnar.

 

Bjarte og Bjarne er harry navn som får meg til og teke på pedofile og blåttere!!!

Skrevet

JEg har en lillebror som heter Bjarte- Det kler han godt! og er et koselig navn- Bjarne er for meg litt mer harry - verktøy osv...

Skrevet

Jeg ville nok ikke valgt noen av delene, men liker Bjarte best av de to!

Skrevet

Bjarte!!

Er så koselig:)

Skrevet

grøss!!!! hadde gått for Ørnulf da!

Skrevet

Begge er uaktuelle siden jeg bor i Arendal. Det hadde blitt Bjærte og Bjærne. GRUSOMT!

Skrevet

Du kunne ikke kommet på bedre forslag?

 

Hvis du attpåtil er i tvil (om to gubbette, og som ei over her sier, de minner om pedofile begge to) så syns jeg du skal revurdere hele forslaget..!?

Mye bedre å ha et ti på topp navn en et av disse!

 

Kall gutten for Martin i stedet

Skrevet

Jeg beklager til dere som syns det er fine navn og har fam medlemer som heter dette ,men jeg bare KØDDA .

 

Syns det er to helt GRUSOME navn .....

 

HI

Skrevet

JEg overlever fint jeg - brodern heter fortsatt Bjarte- og jeg er veldig glad i han og synes han har et godt navn som kler han. og så er det fint at jeg vet om en hel del adnre navn som jeg synes er mye verre- men jeg har jo mer å drive med enn å lage sånne klønete linker her ;) selv om jeg var nødt til å svare på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...