hoppetussa81 Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 5+0 i dag. Veldig spennende, men blir nok tre lange måneder da jeg hadde en SA da jeg var 12+4 i september. Prøver å ikke tenke så mye på at det kan gå galt, for det som skjer det skjer, men ikke så lett. Hadde ikke tenkt å fortelle det til noen før det hadde gått litt lenger tid, men i dag måtte plutselig en kollega få vite det...hehe...tror han fikk sjokk...Var på skoletur med elever og skulle besøke en lab hvor de også har radioaktive stoffer. Guiden spurte oss om noen var gravide for da var det ikke lov å være med. Da gikk hjernen på høygir for å finne en unnskyldning litt raskt.....Men fant ikke på noe troverdig...Ja,ja, er jo ikke det værste som kunne skjedd.
h.hippo Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer så masse, skjønner at det er vanskelig, men du får prøve å tenke på hvor stas det er med ny spire i magen!! Og at kroppen din sannsynligvis hadde god grunn til å avslutte sist!!
Line ♥ Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer så masse! Det går nok bra denne gangen men skjønner at du er bekymret! Jeg krysser mine fingre for deg !!!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer så mye med spiren og velkommen inn igjen =) Jeg krysser fingrene mine for deg og håper at alt går bra denne gangen!! Stoooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå