Gå til innhold

Noen som har en forklaring på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg er deprimert og har angst. Ikke lyst å få besøk, men går ut på dagen for at datteren min skal slippe å sitte inne hele dagen, Hun er 9 mndr. Hele tiden bekymrer jeg meg over ting som var eller kommer. Gråter av alt og ingenting. Jeg veier under 50 kg og er 172 høy, har matlyst og spiser nomalt, men har likevel gått ned 12 kg siden fødselen. Kan man miste mens av dette? Går på p-piller, er på 3. pille nå, men ingen antydning til mens. Den har kommet på 3. før, men de siste gangene har den kommet på den første. Er utrolig stresset for det er så mye å ordne til permisjonen er over. Tok en test i går og den var negativ. Kan alt det andre ha en innvikning? Manner meg opp for å gå til legen med alt, men er så redd for hva som skal skje... Takk for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, kanskje... Men graviditet var ikke et alternativ til årsaker... Det kan jo ikke være noe annet.

Skrevet

Har bare en ting å si til deg HI: kom deg til legen! jeg snakker av erfaring, mye av den historien du kommer med nå likner litt på min. Jeg raste en masse ned i vekt etter fødsel og hvor mere jeg stresset med å gå opp jo mer datt jeg ned. Legen har mye info og hjelp til deg så du kan få vekta og helsa di tilbake. Både pyskisk og fysisk:)

Jeg brukte selv alt for lang tid til å skjønne at jeg måtte ta de problemet alvorlig (er litt av den typen som vil fikse alt selv), og det ble ikke bedre for jeg fikk hjelp av fagfolk. Det finnes faktisk en del kvinner der ute som får en form for fødselsdeprisjoner som får følger av et voldsomt vekt-tap, så du er ikke aleine om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...