KarLuc +1? Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Da har vi prøvd i "stillhet" i 2pp..... Men klarte ikke lenger å holde meg unna denne siden. Vi driver fremdeles å tar ting etter magefølelsen (driver ikke me el tester å sånn). så kan jo være derfor d ikke har klaffa enda?? Men meker at d er litt rot i systemet.. føler d selv ihvertfall. har så korte besøk av tr. føler d ikke er helt normalt. men men.. tenker gi det ut sommeren før vi event undersøker ting å tang.. men håper d klaffer snart....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Velkommen tilbake. Håper det klaffer for dere snart:) Masse lykke til!
EnNySpire:) Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Heeeei<3 Så koselig å se deg her inne igjen..Har savnet deg:)Jeg tilhører jo 1.trimester nå, men jeg klarer ikke helt å forlate dette forumet...Hehe.. Velkommen tilbak:)Håper du kommer inn på 1.trimester til meg snart:)
KarLuc +1? Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2009 jo, takk for velkomsten.. hehe ja, håper eg henger meg på deg snart ja Tornerose Misunner deg me august unge.. var d ikke d du fikk sist og? Var jo d e eg fikk. helt perfekt tid syntes no eg Begynner bli lei denne prøve greia no... men må jo bare holde ut til d har klaffet....
EnNySpire:) Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Min første ble født i juli, så er en mnd forskjell da;)Helt yppelig...Men håper faktisk ikke at sommeren blir for varm... :)Hehe... Jeg fikk så sinnsykt hovne bein og masse vann i hele kroppen sommeren 06, da var jo sommeren så utrolig varm og det blir det helt sikkert nå og=)Hehe... Ja, nå får dere kjøre på, så sees vi veldig snart på 1. trimester.... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå