Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Er det mulig å være så jævla teit at du gir opp etter 5 minutter da?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Har faktisk sett ett par episoder, men synst det var utrolig teit da også, håpte det var litt mindre "blonde " mødre der.. Er ung mamma selv. HI
b10na&lillegull Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Hehe, hvilken episode var det idag? Har ikke fem så ser det på web-tv.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har alltid vært sjalu på unge mødre , spesielt siden jeg såg første sesong av unge mødre sier ene.. Si meg ble hun gravid for å komme på tv?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 episoden idag var dåpen og kirurgbesøket ang nye pupper...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Åhhh, skjønner deg så god, men er blitt "hekta" og blir bare mer og mer oppgitt.....Sukk Misfornøyd med puppene KJEMPELENGE,- og ungen er vel bare rundt året..... Og sitter hun der i mini-mini-mini shorts (visst bærer hun den bra) og en "bikinitrekantoverdel" som stort sett er veldig lite flatterende uansett størrelse på bryst (og bærer den også bra) og er sååå misfornøyd..Blir som fjortisene i svømmehallen som er sååå feite, og hopper i vannet med alt for små bikinier (tynne som f... selvsagt), sminken på og tuppert hår...Som om de hadde dratt på "show off" i svømmehallen om de var misfornøyd... Men for all del, sikkert ikke noe annet å bruke penger på,- så da så-.Og jo, har rundt hundre tusen på sparekonto selv, men alikevelehar man ikke råd til å bruke det på seg selv.man har da forpliktelser...Penger på konto er ikke alltid "yours to use"...... "skinnfeller" er vl heller ikke riktig å kalle de,-var ikke store, nei, men de hang så absolutt ikke (yepp, neste gang får du se puppene hennes...) blyanttest,- ikke bestått ) Åhhh HVORFOR må jeg se på dette... Iallefall "switcher jeg mellom dette prorammet og "10 år yngre".... Og til etterretning,- sier ikke at noen er dårlige mødre.....Bare en liten ublåsning over noe som irriterer meg grønn..Kunne nevnt MYE mer,- uten å si at disse jentene er dårlig mødre,-men bare må gi meg..Neste tirsdag skal jeg slutt med å se på dette programmet ) Ha en fin kveld alle sammne,-. er jo bra at vi alle er forskjellige da )
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 herre gud la da jenta bruke penger på hva hun vil.. dere har da ingen snøring på hvor mye penger hun har.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Nei, men jeg må da få lov til å si at det er litt ufornuftig når man ikke har begynt å etablere seg mtp utdanning, hus, bil etc enda og blåse ivei sparepengene på seg selv? Jeg ser på mine/våre sparepenger som noe vi må bruke på best mulig måte for oss og barna.Vi kan ikke gjøre det slik at han kjøper båt for sine (han har lyst) og jeg pupper og del av leilighet i syden,- da den andre av oss ikke vil ha noe glede av det en andre parten øsnker å bruke penger på og da vil heller ikke barna få spes mye ut av det...Og med tanke på at de snart vil begynnne å KOSTE ,- så er det lurt å ha reserver...Før skolepliktig alder er jo småbanr nesten "gratis"....... Og kanskje en annen ung mor leser dett og tenker seg om gang til før hun kaster bort "formuen" på noe som baren vil komme seg selv til nytte....innrømmer det selv også, har unnlatt å høre på råd fra eldre enn meg- og det er sjelden lurt.....Så om jeg høres ut som "ei gammal kjerring" for deg/dere nå, så skal dere se at om noen år sp virker dette fornuftig...kanskje noen angrer seg også,-kanskje tar noen til seg rådet,- og om noen år er supertakknemmelig for at jeg nevnte dette.. Who knows,- who cares...Bryr meg døyten om Line og puppene hennes, men tenker litt på det å være baby med en så egostisk mor..Ikke dermed sagt hun er dårlig som mor,- men prioritere litt i feil rekkefølge..Typisk tenåring vil jeg si, selv om dama nå er både 22 og 23 år eller noe sånt.... MAn vet best selv, og alle råd andre kommer med blir tatt som kritikk av seg selv og sin person, og man forsvarer seg med å være ufin og frekk...Bare vanlig tenåringsusikkerhet,- og det går over for de fleste,- og da kan det være bra å ikke ha vært med på et slikt show... En ting til; de viser en litt for idyllsik virkelighet i forhold til det å være ung mor og alenemor....Pengene strømmer inn og barna er snille hele tiden og livet er en lek...De fleste opplever nok at dette er langt fra virkeligheten, så sånn sett er dette programmet veldig skummelt med tanke på hvor mange unge jenter som vil bli fristet til å få barn etter å se på dette.... Akkurrat DEt kan vel ikke mange argumentere mot???
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Ja, nettopp, jeg såg sesong en og lengta etter å bli gravid, ehhh nettopp..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 Hun der Line bor vel hjemme hos mora enda, så da har hun vel råd til å bruke pengene sine på nye pupper da.....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 Dere har jo selvfølgelig rett til å ha deres meninger. Men jeg syntes faktisk vi ikke har en døyt med hva andre mennesker bruker pengene sine til. Hva som er sløsing for et menneske kan være viktigt for et annet menneske.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #14 Skrevet 12. februar 2009 Har dere noen gang tenk på at hun kanskje ble sponset?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #15 Skrevet 12. februar 2009 Hun hadde nok spinket og spart som alle oss andre må Og hører dere ikke på hva jentene faktisk sier?? Line sitter der å sier at hun har alltid vært veldig fornøyd med seg selv.. Kanskje ikke så merkelig å sprade rundt i små shortser og bikini på sommern da, når man føler seg vel? Skulle ønske jeg klarte å ha samme syn på meg selv!! Og om dere hadde hørt etter var det KUN puppene hun ble misfornøyd med etter amming, og valgte å gjøre noe med det for helhetens skyld.. Hun følte seg jo veldig bra før fødsel, ingen som hørte det? Og jeg syns det er bra gjort å dra på seg bikinien igjen når du er så misfornøyd etter amming.. Det hadde ikke jeg gjort.. Skjerp ørene nå jenter!! "en som kjenner Line, og som syns dere er teite som snakker om ting dere ikke aner en dritt om"
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #16 Skrevet 12. februar 2009 Nå jeg som ikke kjenner henne vet at de ble sponset, så kan ikke du være mye til venn med henne.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #17 Skrevet 12. februar 2009 Jaja man får tro hva man vil;) jeg vet.. Skjønner bare ikke hvordan noen kan være så påståelig på noe man tydeligvis ikke vet noe om;) som du selv sier, du kjenner henne ikke.. Hvordan vet du da? hehe Og uansett så var poenget mitt at noen må åpne ørene og høre etter hva som faktisk blir sagt, før dem slenger shit som er helt på jordet..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #18 Skrevet 12. februar 2009 Jepp, Line ble sponset. I skrivende stund er denne sponsor-saken toppsaken til VG. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=546900 "I episoden som ble vist på kanalen FEM forrige tirsdag gjennomgikk en av de unge mødrene, Line Wolsdal (22), plastisk kirurgi for å forstørre puppene sine, alt foran kamera."
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #19 Skrevet 12. februar 2009 Jeg vet fordi i dette tilfelle stoler jeg på media. Hadde det være tull og løgn, regner jeg med både hun det gjelder og tv-selskapet hadde stoppet artikkelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå