Gå til innhold

Min siste kveld her inne!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter legens beregning var jeg 12 uker på vei igår, i følge BIM er jeg 12 + 1 imorgen, så da holder jeg meg her til imorgen. Så er jeg helt sikker. (Noen andre med termin 14 aug og vet hvor langt de er på vei idag? hehe!)

 

I hvert fall, jeg er kjempe glad for å være så nære 12 uker på vei som jeg er nå. Tida har faktisk gått fort , og jeg har ikke hatt all verdens store plager. (En del kvalme , spying og dårlig matlyst har det vært. men det er det verdt!). Så jeg vil benytte anledningen til å ønske ALLE her inne på 1.trim LYKKE til videre - gleder meg til å se dere ALLE inne på 2.trim! :-) :-)

 

Og,

jeg må få takke for alle gode råd og alle som har orket å svare på mine spørsmål underveis. Dere er noen engler! :-)

 

Ha en fortsatt fin kveld videre :)

 

Klem fra

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått 1. trim. og lykke til! Håper å komme etter om 2, 5 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...