Prinsen & spiren Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Etter legens beregning var jeg 12 uker på vei igår, i følge BIM er jeg 12 + 1 imorgen, så da holder jeg meg her til imorgen. Så er jeg helt sikker. (Noen andre med termin 14 aug og vet hvor langt de er på vei idag? hehe!) I hvert fall, jeg er kjempe glad for å være så nære 12 uker på vei som jeg er nå. Tida har faktisk gått fort , og jeg har ikke hatt all verdens store plager. (En del kvalme , spying og dårlig matlyst har det vært. men det er det verdt!). Så jeg vil benytte anledningen til å ønske ALLE her inne på 1.trim LYKKE til videre - gleder meg til å se dere ALLE inne på 2.trim! :-) :-) Og, jeg må få takke for alle gode råd og alle som har orket å svare på mine spørsmål underveis. Dere er noen engler! :-) Ha en fortsatt fin kveld videre Klem fra
Johan Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Gratulerer med vel overstått 1. trim. og lykke til! Håper å komme etter om 2, 5 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå