Prøver =) Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Er ganske ny her, har lest mye på forumet men skjønner ikke helt utregningene. Har gått på pillen i ca 8 år, men sluttet i september 08. Fikk mensen tilbake den 3 - 7 desember. Har ikke prøvet så mye men vi hadde sex den 12 og 21 desember. Siden har jeg ikke fått mensen. Testet i begynnelsen av januar (negativ) og den 13 januar i år for jeg skulle på fest, men den var negativ. Har heller ingen symptomer så har slått meg til ro med at jeg ikke er gravid. (Bare innbilte etter å ha lest symptomlistene her =) Så jeg går enda og venter på tr. Lurer på om det er noen hensikt å dra til lege? Mensen har jo kommet igjen etter p-plaster slutt, så egentlig burde tanta ha kommet på besøk.. Hadde regelmessig mens før jeg startet på pillen. Grunnen til at jeg spør er at jeg leste på bruksannvisningen på gr. testen at man burde oppsøke lege om man testet negativ og mensen ikke dukket opp.. mulig jeg er litt hysterisk men er trasig å vente.. får jo ikke satt skikkelig i gang med prøving. Det vil si, vi prøver fordi, men har jo null kontroll..
*Sasha* Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Det tar ofte en stund før man får normale sykluser etter pilleslutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå