Jente09&Jente12:) Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Eg sitter her å nyter en kopp med bringebærbladte:) ja eg tenkte å prøve nesten alle kjerringråd eg kommer over fremover hehe. Vil ikke gå over tiden er såååå lei no, bare 4 uker igjen YEAH.. Noen som har hørt eller hvet om denne teen funker? har hørt at du får en lettere fødsel og du går ikke over tiden, er lov å håpe:o).
tanyathe Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 jeg drikker og den teen og lurer på det samme, har drukket den i ca 2uker 1-3 kopper dagen:)
flypapir Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Den funker nok ikke igangsettende, men den skal hjelpe livmoren med å trekke seg sammen etter fødselen. Jeg har forøvrig tatt bringebørbladkapsler nesten hele 3.trimester, men sitter her enda, 11 dager over termin.
TrineK83 Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Som sagt over, den setter ikke igang fødselen nei. Men den modner livmora for fødselen og hjelper den å trekkes sammen igjen etterpå. Jeg har fått anbefalt å drikke den teen de siste 3 mnd før fødselen, itillegg til litt etter. Men lykke til vidre med kjærringråd som setter i gang ;-)
Jente09&Jente12:) Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2009 Det høres bra ut, nei hadde ikke drikket teen visst den ville sette i gang fødsel siden eg har 4 uker igjen. Men det at livmoren modnes høres bra ut:o). Er ikke noe god te akkurat men skal tvinge den i meg!! hehe
blebla Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 dere er den teen god? Jeg er ikke noe glad i te fra før, og tanken på å drikke to tre kopper til dagen er ikke så veldig fristende, men jeg har hørt at teen er litt bedre enn kapslene, er den det? Er det en typisk te smak av den eller er det som varm saft ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå