*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 var symptomene lik i alle svangerskapene?? hvis du var ekstremt kvalm med nr 1,, var du det med nr 2 og da? elr merket du ingenting med nr 2? for eksempel... takk for svar:))
*toppris* Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 jeg har en sønn på 2,5år og er nå 8+4 på vei... men min sønn merket jeg igrunnen ingenting bortsett fra ømme pupper i ny og ne... men nå er jeg konstant trøtt og siten og sulten hele tiden... men ingen kvalme foreløbig....
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2009 ok.. takk for svar:)) grunnen til at jeg lurer er at jeg er 5 dager over ikm, men føler meg ikke gravid.. ingen tegn til grviditet i det heletatt egentlig.. men jeg håper så inderlig at jeg er gravid da! har ei jente på snart 1 år, og da jeg gikk gravid med henne var jeg ekstremt kvalm de første mnd.. men husker ikke når kvalmen begynte.. hmm... må vell bare vente å se om tr kommer...
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 I mitt første svangerskap merket jeg ingenting. Var ikke kvalm, hadde ikke vondt i puppene m.m. Da fikk jeg en jente. I mitt andre svangerskap var jeg skikkelig kvalm de tre første månedene, og da fikk jeg en gutt. Kanskje det har en sammenheng med kjønn? Ikke vet jeg:)
trebarnsmamma84 Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Med 1 mann merket eg ingenting til graviditeten...(var 3 mnd på veg når eg fant da ut)fekk jente Med nr 2 var eg ekstremt kvalm i 3 mnd....hadde blodtrykksfall fleire ganger osv,..fekk gutt Med nr 3 merka eg ingenting til graviditeten....fekk då gutt.... Så har hatt 2 like og 1 ulikt svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå