Gå til innhold

til dere som har 2 elr flere barn med samme mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var symptomene lik i alle svangerskapene??

hvis du var ekstremt kvalm med nr 1,, var du det med nr 2 og da? elr merket du ingenting med nr 2? for eksempel...

takk for svar:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

jeg har en sønn på 2,5år og er nå 8+4 på vei... men min sønn merket jeg igrunnen ingenting bortsett fra ømme pupper i ny og ne... men nå er jeg konstant trøtt og siten og sulten hele tiden... men ingen kvalme foreløbig....

Skrevet

ok.. takk for svar:))

grunnen til at jeg lurer er at jeg er 5 dager over ikm, men føler meg ikke gravid.. ingen tegn til grviditet i det heletatt egentlig..:(

men jeg håper så inderlig at jeg er gravid da!

har ei jente på snart 1 år, og da jeg gikk gravid med henne var jeg ekstremt kvalm de første mnd.. men husker ikke når kvalmen begynte..

hmm... må vell bare vente å se om tr kommer...

Skrevet

I mitt første svangerskap merket jeg ingenting. Var ikke kvalm, hadde ikke vondt i puppene m.m. Da fikk jeg en jente.

I mitt andre svangerskap var jeg skikkelig kvalm de tre første månedene, og da fikk jeg en gutt. Kanskje det har en sammenheng med kjønn? Ikke vet jeg:)

Skrevet

Med 1 mann merket eg ingenting til graviditeten...(var 3 mnd på veg når eg fant da ut)fekk jente

Med nr 2 var eg ekstremt kvalm i 3 mnd....hadde blodtrykksfall fleire ganger osv,..fekk gutt

Med nr 3 merka eg ingenting til graviditeten....fekk då gutt....

Så har hatt 2 like og 1 ulikt svangerskap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...