Gå til innhold

bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nesten sikker på at jeg har bekkenløsning. det gjør så utrolig vondt mellom beina,og stråler oppover ryggen. Dette spesiellt når jeg sitter, eller bare står normalt. legen min er utrolig teit,og nekter og la meg få noe som helst sykemelding. (sist hadde jeg feber i 3 uker i ett strekk, men han ba meg se an det i 2 uker til og dra på skolen som vanlig)

Så jeg kvier meg for å dra til legen igjen. har ganske lang vei til skole,å nå blir jeg hjemme fordi bekkenet mitt er så vondt.

Hvordan går du frem osv når du har fått bekkenløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du har mulighet gå til kiropraktor, de kan gi ut sykemelding og det hjelper faktisk;) jeg gjorde det og er helt fin igjen(gikk til kiropraktor, akupunktur, og fysoterapaut) det koster litt med er verdt det:)

Skrevet

hei hei.

Jeg har sikkert en litt snillere lege enn deg.Men jeg sa til legen min at jeg hadde vondt i "tissen" og trodde ikke at det var bekkenløsning.Men vagget veldig når jeg gikk.

Da sa han at det var "omvendt" bekkenløsning.Ikke så mangen som fikk den i forhold til den bak i hoftene.

Men han skrev ut en henvisning til meg der det sto bekkenløsning med gangvansker.Så sa han at jeg måtte finne men en pysioterapaut som hadde litt ekstra trening i bekkenplager.Og der går jeg enda uten å betale en krone:) Veldig greit,for det har hjelpt meg masse sånn at jeg kan holde meg litt i jobb:)

Ta kontakt en gang til med legen din og be han/hun sjekke bekkenet ditt.Vist ikke så si at du skifter fastlege grunnet dårlig oppfølging.

Du kan også høre med jordmor om hun kan hjelpe deg med å nå frem hos legen din:)

Masse lykke til.

Skrevet

Du bør skifte fastlege hvis han ikke forstår at du har bekkenløsning, men det tar jo litt tid. Du har imidlertid krav på å få konsultere en annen lege når du mener deg feilvurdert! Ring legesenteret og si at du vil se en annen lege. Få evnt en annen til å tale din sak om du ikke tør eller blir hørt. Lykke til!

http://www.nav.no/page?id=361

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...