lurermegpå.... Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Heisann... Jeg var på sukker i fjord på denne tia.....snakka med en mann der, som jeg traff og drakk kaffe sammen med første gang 21 feb. Og siden har det gått slag i slag, han er virkelig mannen i mitt liv. I april flytter vi sammen i huset vi har kjøpt Har aldrig vært mer lykkelig og forelsket jeg.....så ja, d gårn ann Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Jeg traff min fucking good friend innpå sukker. For snart et år siden. Å vi er like gode venner enda, å koser oss sammen ) Syns det er så deilig å være singel, men samtidig få behovene mine dekt. Han er super og snakke med også. Men jeg trives egentlig best alene sånn til vanlig. Men det er kanskje fordi mr. right ikke har dukket opp enda. Håper hvertfall det er grunnen!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 En venninne av meg møtte en på sukker for et år siden. Nå bor de sammen og er gravide, så alt er mulig spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå