Gå til innhold

Noen med erfaring fra Asker & Bærum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skal føde på Asker og Bærum med termin 2. mai. Noen som har erfaringer fra å føde der? Fødte på Riksen sist, men fikk ikke plass denne gangen.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke så mye erfaring, men skal føde min førstefødte der med termin 19 april.

Men tror barsel og føden har godt rykte.

Skrevet

Jeg skal føde der, med termin 17. febuar. Har faktisk bare hørt positive ting om dette sykehuset (-:

Skrevet

Hei! Jeg har også termin 2. mai og skal føde på Asker & Bærum. Fødte der forrige gang og var kjempefornøyd. Hadde familierom og fikk faktisk bedre oppfølging enn forventet!

Kanskje vi sees 2. mai:-) Lykke til!

Skrevet

jeg har også født der, har bare positive erfaringer.

(med unntak av overlegen, som kom inn pga fosterlyden forsvant, hun overså meg totalt og fikk meg til å føle meg som om jeg var bare til bry - men alt annet var bare fint)

Jeg har til og med fått diplom "For særdeles godt utført fødselarbeide" eller noe sånt ;o) Er nok den første og siste som har født det, men mannen min utfordret jordmor så på det at hun måtte komme med en :)

Skrevet

Jeg skal føde der i midten av mars og er veldig spent. Fødte på Ullevål sist og er ikke fornøyd med barselstiden på hotellet der, fikk altfor lite hjelp og oppfølging.

Er det noen av dere som har født på Bærum tidligere som vet hvor vanlig det er at man får familierom?

Skrevet

hei, jeg fødte der 2 ganger, en i 2002 og i 2005. jeg ble veldig godt tatt imorge av både jordmor og leger og div andre på barsel. har bare positive ting å si. en litt dramatisk fødsel med sistemann gjør at jeg nå må på riksen.

det jeg kan si ang bærum er at de har flest 2 og flermannsfom. har noen flotte familierom og er man heldig får man de hvis det er ledig.

det er matbuffe i gangen til hvert måltid, men det beste er havresuppen kl 0400 om morningen! den er helt nydelig!

jeg ønsker dere lykke til på bærum, ville dit jeg også, men pga koml.under fødsel og med kronisk sykt sønn nå får jeg all hjelp av riksen til både meg og baby og min sønn på 4. vi har jo nærmest bodd der i 3 1/2 år nå, så legen på riksen kjenner vi godt!

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med Bærum. Har "bodd" der det siste året føler jeg. Vanvittig flinke jordmødre! Hvordan det er å ha en normal fødsel med tid på barsel i etterkant kan jeg ingenting om. Men jeg føler meg trygg og ivaretatt. Og familierom er vi selvsagt lovet.

Ikke som på samlebånd som på Ullevål. Eller som på riksen der de her om dagen sendte prematur baby til Ahus pga plassmangel UTEN å informere foreldrene. Og Ahus hadde visst bare plass til baby og ikke mor.... Heia!!

Skrevet

Jeg har også termin på Bærum 2.mai,moro å høre at det er flere på den dagen. Kankskje vi er der samtidig. Fødte der i juli i 2005 og kan vel si at jeg var passe fornøyd. Hadde en jordmor som ikke var så forstoelsesfull,men hun forsvant heldigvis etter hvert da hun ble lei av meg og da fikk jeg en nydelig svensk jordmor.Må innrømme at jeg var ikke nok enkel å ha med å gjøre da riene stod på sin verste.uff...gruer meg allerede....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...