Gå til innhold

Nybegynner og forvirret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så bestemte vi oss altså for å begynne å prøve, og jeg har samlet info her inne hos dere en stund nå. Og nå er jeg forvirret.

Jeg har hatt mye av det jeg tror kan ha vært symptomer, bla en slags "kniping" i livmoren, utrolig ømme bryster, stort behov for å urinere, og vi TROR det har skjedd noe med farger rundt brystvortene, men nå begynner jeg å lure på om vi bare innbiller oss alt sammen her.

En uke før IKM fikk jeg blødninger, og de knuste liksom håpet mitt. Jeg tenkte først det kanskje var festeblødninger, men det varte i 3 dager, og var til dels ganske sterke. Men det var ingenting som en vanlig mens for mg heller, for jeg er svært regelmessig og har alltid 5 dager, men svak blødning først, så sterkere, og så svakt igjen. Nå var det altså 3 dager, med ganske sterkt først, så svakt og så stoppet det nesten opp en stund der, før det tok til igjen. Nå tenker jeg at det kanskje var noe jeg mistet der?

Jeg har testet meg, først ALTFOR tidlig, med negativt resultat. Deretter testet jeg meg, noe mismodig, etter blødningene, og 2 dager etter IKM. Den første testen (CB) fikk jeg ikke nok urin på, og det kom ingen kontrollstrek. Da jeg prøvde den andre gjorde jeg alt nøyaktig slik det skulle, med 5 sekunder i urinen, men testpinnen trak det liksom ikke til seg, og ingenting skjedde, så jeg måtte dyppe den om igjen, og da kom det kontrollstrek og negativt resultat.

Jeg synes alt er ganske forvirrende. Er det mulig å finne ut hos gynekolog eller lege om jeg var gravid og mistet?

Velvel, vi prøver ihvertfall videre. Lykke til til alle dere andre der ute!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg vet ikke hva den blødningen kan ha vært... Men jeg tror jeg kanskje ville ha gått til legen og bedt om en sjekk.

Og angående testene, så ville jeg ha kontaktet clear blue, for den siste testen din var det tydeligvis noe galt med. Du skal da få nye tester, du må bare oppgi lot nr (på folien rundt testen) og si hva som skjedde. Jeg ville ikke ha stolt på resultatet, for en skal ikke eksponere testen for urin to ganger.

Jeg synes symptomene dine er lovende, hvor lenge har du hatt de? Hvor langt over ikm er du nå? Blødningen kan ha vært en festeblødning men den kan like så gjerne ha vært et sprengt blodkar eller noe annet som jeg ikke vet om.

Skrevet

Hei, Tweak!

Tusen takk for svar!

Hvis jeg skal se bort fra den blødningen som var en uke for tidlig, og VELDIG rar, så er jeg per idag 10 dager over IKM. Nå har jeg få av de symptomene jeg hadde i begynnelsen, men jeg har oppdaget at jeg har hatt flere av de som var på en liste jeg fant her inne. Jeg har hatt munnsår og masse små sår i tannkjøttet og sårhet i tanngarden, men dette er nå over. De eneste tingene jeg kan peke på nå er en tykkere type utflod som jeg har hatt en stund nå, og en utrolig lyst på melk.

Jeg hadde dessverre kastet folien på testpinnene, og har ikke kjøpt noen fler. Jeg har time hos legen den 17. februar, og skal prøve å ignorere dette til da, men jeg kan vel alltids spørre den dagen, hvis det ikke har skjedd stor utvikling innen da.

Spennende, dette her.... :)

Håper alt går bra med deg, og med alle andre her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...