Gå til innhold

Noen som sliter med halsbrann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøv å spise rå gulrot! Det funker faktisk! Godt er det å, og for ikke å snakke om sunt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekrefter at dette funker fjell!

Kjøpt inn masse pakker med babygulrøtter. Vanlige gulrøtter funker vel så bra, men er ikke alltid like saftige :)

Skrevet

jepp, de funker kjempebra her også:) mange som ikke er klar over at gulrøtter funker så bra, så det er fint at vi er flere som kan anbefale dette. sunt og godt:)

Skrevet

Oi....Tusen takk for tips.Gleder meg til å se omdet funker.Sliter virkelig med halsbrann!

Skrevet

Jepp:-) jeg har hørt at Lovehearts sukkertøy skal hjelpe,men har ikke prøvd det tilstrekkelig lenge til å uttale meg helt....

Jeg vet i hvertfall at det IKKE hjelper med tomat og makrell i tomat!!

:-)

Skrevet

Sitter med halsbrann nå, takk for tipset - det skal jeg prøve!

Skrevet

vaniljeis funker her på det verste.

Ikke det sunneste men kan jo hende det hjelper flere når det står på som verst!

Skrevet

kulturmelk funker også

Skrevet

Det må jeg prøve!! har hatt så ille halsbrann til tider at det førte til betennelse i spiserøret.. ikke godt.. drakk så mye melk mot det at jeg drakk på meg melkeintoleranse(kan drikke melk igjen nå da) spist så mange pakker meg gaviscon, og lovehearts at jeg orker ikke de smakene lenger.. ikke smaken av mandler heller.. og tro det eller ei men er lei iskrem å:S

Så dette må jeg bare prøve da:D hehe

Skrevet

og når jeg først var igang må jeg bare legge ved; husker ikke sist jeg sov en hel natt, eller sov liggende for den saks skyld;) hehe.. *klage klage* :)

Skrevet

I og med at dette faktisk hjelper, så vil jeg gjerne dytte denne opp på 1.siden igjen!

Skrevet

Her går det i Pepcidduo og melk:)

Gjest StoooreMagenMin
Skrevet

har ikke prøvd det ennå, men har hørt at solsikkefrø skal hjelpe:)

Skrevet

Jeg elsker gode råd mot halsbrann!!! Takker jenter!!!

Jeg drikker syyyykt mye melk- kan ikke være bra :(

Skrevet

Rå gulrot mot halsbrann hadde ALDRI falt meg inn, så tusen takk for tipset !! Dette må prøves - jeg bruker så mye Nyco for tiden at det er skremmende... !! :-)

Skrevet

Åh gulrot var lurt for en som meg som har melkeintoleranse ;o) de har jo sånne sneddne små pakker som går fint an å ha i vesken ;o)

Skrevet

Dette må prøves ja! Her har det gått på melk, yoghurt og lovehearts! Hjelper og å spise ofte... hehe.. det er bare digg! Men no skal eg gå å lage meg litt gulrot og dipp! takk for tipset! :)

Skrevet

kvifor har ingen fortalt meg dette før. er no i mitt 4de svanger skap øg aldri hort om dette før..

så i dag er det prøvd og eg er positivt overaska kor effektivt dette er :)

Skrevet

Til dere som nevner melk og melkeprodukter.

Nå er ikke årsaken til min halsbrann graviditet, har desverre ikke kommet så langt enda. Men, jeg har slitt med det likvel i flere år. Når jeg var til utredning på sykehuset ang. magesår så fikk jeg spørsmål om hva jeg brukte når det var som verst. Jeg sa jo som sant var at det var melk. Det fikk jeg streng(!) beskjed om å slutte med. Burde holde forbruk av fete melkeprodukter til et minimum, i hvertfall i perioder med sterke symptomer. Ser fortsatt både her inne og på de fleste andre nettfora at melk blir foreslått som hjelpemiddel. Men, selv om det fjerner de akutte symptomene så tror jeg ikke det er det lureste.

Det står forresten her også at man bør unngå melkeprodukter. Og kanskje noen tips å plukke opp?

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321806

Skrevet

Love hearts funke for meg, men skal si dere jeg er temmelig lei det nå.. kanskje jeg skal prøve gulrot =)

Skrevet

jeg vet hva som IKKE hjelper....

SJOKOLADE, APPELSINJUICE og masse POTETGULL

uff...

Skrevet

gulrot funka selvfølgelig ikke på meg.... ikke noe funker på meg lenger...har blitt immun tror jeg,,,, jeg bruker flytende gaviscon og det begynner og bli dyrt når det går over 1 flaske i uka!!!! begynner å li immun mot den og pluss link.... samarin osv funker ikke... må sterkere saker til,he he. har jo hatt halsbrann siden dag 1 omrent også da,,, bebbien får mye hår når man har mye halsbrann sies det, he he da må min ha veeeeeeeeeeldig mye hår ihvertfall;)

Skrevet

*knasker gulrot og kjenner hvor godt det funker*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...