Gå til innhold

April: En oppdatering i fra oss. Lenge siden sist.


solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Siden sist har ting gått litt opp og ned. Som det har gått i noen måneder for oss nå. Begynner å se litt lysere ut for hver uke som går, men er enda en lang veg igjen og gå.

 

Har vore mye rot med nav som dere vet - der er ikke noe gått i orden enda. Skremmende så dårlig jobb dem gjør på slike kontorer. Eg er helt satt ut av hele styret rundt alt.

 

Så kom jo nyheten om graviditeten. Og at det i tillegg skulle være tvillinger. Tankene i hodet har gjort meg ør noen ganger. Og da og sitte alene når hodet begynner og spinne har ikke vært helt bra.

Ventet og ventet på brev fra sykhuset - men til slutt 12 januar ringte eg og etterlyste det. Nei da var eg falt ut av deres lister. Og fikk en time til i dag faktisk.

Var da på ordinær ul i dag - og har hatt en rask time hos legen der det bare ble gjort det som måttes. Ikke noe snakk eller noe for legen hadde kommet to timer for sent på jobb og låg langt etter på listen sin...arrrg.

 

Endelig i dag fikk eg komme til jordmor på sykhuset. Godt og få prate litt, ble klart mest om selve ultralyd undersøkelsen og hva hun gjorde. Fikk ikke spurt om alt eg ville, men skal jo gå dit nå annenhver uke så det skal bli god sjangs til og spørr vil eg tro.

 

I dag er eg 19+5. Tenkt dere eg er allerede halv vegs i svangerskapet. Skummelt i grunn. På ultralyd i dag var alt i skjønneste orden.

Barna i magen hadde det kjempe fint, dei var like store. Men det er to egga tvillinger med hver sin morkake og da pleier dei og følge hverandre relativt likt sa hun.

 

Og endelig kommer det to gutter. Mannen har bare gått og smilt lurt. Han var helt stum etter ul. Sa ikke ett ord. Bare gikk og smilte for seg selv.Skulle gjerne likt og lese tankene hans.

 

Eg har egen tvilling dagbok på hjemmesiden min. Om dere enda har adressen til den. ? hehe...

 

www.pia81.piczo.com

 

Tenk den siden ble opprettet en stund etter LillePia ble født. Blitt noen år gammel den nå.

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jo ut som det går bedre nå da. Og så fint du har gjort det med hjemmesiden da kan vi holde oss litt oppdatert der.

 

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...