LiLo-sine små søte! Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Har 3 uker igjen til termin og slimproppen gikk første gang for en måned siden,nå har den nettopp gått igjen og har en slags murring i magen/ryggen nå...kanskje det er no på gang! Håpe håpe,men det er sikkert ikke noe;(
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Første gang jeg hører at noen har flere slimpropper? Kan vel gå deler av den, men .. nei jeg har ikke peil..aldri sett noe til denne proppa
LiLo-sine små søte! Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Slimproppen kan dannes på nytt når den først går,det sa min jordmor til med da jeg fortalte at den var gått. Men nå er den tydligvis gått igjen,håper dette er tegn til fødsel. Merket den ikke ved min forje fødsel,kom aldri no slimpropp da...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Da lærte jeg noe nytt i dag og Hadde ikke hørt om den engang før etter fødselen jeg.. Men kan trygt si jeg ikke tilbragte så mye tid her inne da.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå