"spire nr 2 i magen" Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 har litt problemer med hva jeg skal lage tilhele familien som jenta vår på 1 år også kan ete. noen forslag? tenkte spagetti, men hva ville dere gjort med sausen. den pleier vi å lage av tomatpurre. kan jeg gi det til henne?
*Little Miss Sunshine* Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Her spiser hun på ett år det samme som oss, prøver å ikke salte så alt for mye, men ellers lager jeg helt vanlig mat Hun har spist den siste uke fx. pizza, kylling med potet + søtpotet og andre grøntsaker i ovn, chicken tikka masala med tomat og avokado salat, selerirotsuppe, thai grønn karri med torsk og bønner og så husker jeg ikke mere i farten. Jeg skjærer hennes mat i biter og så spiser hun selv med skje og gaffel
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 jenta vår som er 1 år om 2 uker spiser også stort sett det samme som oss. Tomatpure kan hun få, det er i mange middagsglass. De dagene vi har noe hun ikke kan spise (f.eks når vi har biff, det vil hun ikke ha) så pleier jeg å steike en karbonade til henne. Bortsett fra det så får hun pizza, fiskegrateng, laks, fiskepinner, fiskekaker, bayonneskinke, kjøttkaker, kylling osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå